Foto: fabulousfunfinds.com
Există în lume o mulțime de companii care produc cosmetice de calitate, dar The Body Shop a fost dintotdeauna marea mea slăbiciune. E locul meu preferat atunci când caut un unt de corp care să hidrateze și să miroasă divin, un balsam de buze bun, o mască de păr care să aibă cu adevărat efect sau diverse accesorii, cum ar fi peria pentru față, care-mi fac viața mai ușoară.
Cred că am încercat toate unturile de corp de la The Body Shop, iar preferatele mele rămân – în ordine – cele cu măsline, shea, cacao și mango. Aproape de fiecare dată, în ultimii ani, am ales unul dintre ele, dar de data asta am vrut să cumpăr ceva nou. M-am învârtit vreo zece minute în magazin, iar în final am ales Spa Wisdom Polynesia Monoi Body Balm, cu ulei de cocos, shea și cacao. Miroase atât de interesant și rămâne atât de plăcut pe piele, încât m-am gândit să vă spun și vouă despre el.
Abia acum, când m-am uitat pe site-ul The Body Shop, am văzut că există și un ulei din aceeași gamă (desigur, pentru că toate unturile de corp au câte un ulei cu aceeași mireasmă). Spa Wisdom Polynesia Monoi Miracle Oil este un ulei multifuncțional pentru corp, masaj, baie și tratament pentru păr, pe care l-am pus deja pe listă pentru data viitoare.
Să încercăm și o cremă de mâini cu unt de shea! 🙂
N-am plecat însă din magazin doar cu untul de corp Monoi: când să ies, o cremă de mâini pe care n-o observasem până acum mi-a făcut cu ochiul, și cum era să-i rezist? În primul rând, costa doar 6 euro (30 de mililitri), iar recipientul micuț e ușor de purtat în geantă. Crema, așa cum vă așteptați, e dintre cele mai bune pe care le puteți avea: miroase irezistibil a unt de shea, nu rămâne grasă și lipicioasă pe mâini și le hidratează instantaneu, chiar și când pielea și cuticulele sunt foarte afectate de frig.
Mă gândeam chiar acum la ceva interesant: The Body Shop a reușit cu mine ceea ce orice brand își dorește să facă în relație cu clienții săi: să-i construiască în timp sentimentul acela de încredere absolută. Vreau să spun că, dacă intru într-un magazin The Body Shop, știu că indiferent ce aș cumpăra, e un produs care nu doar că nu mă va dezamăgi, dar de care risc să mă îndrăgostesc! Și știți ce-i culmea? Acest text nici măcar nu este un advertorial. Habar nu am cine e PR la The Body Shop. De fapt, mă și îndoiesc că au un PR. De ce-ar avea nevoie?
Semnat de Corina Stoica