sâmbătă , 25 noiembrie 2017

Ce să faci ca să nu te îngrași de sărbători (nu avem trucuri minune)

xmas table detailfoto

Nu anunțăm deja Crăciunul, dar nici mult nu mai e până începe marea isterie culinară a sărbătorilor, care în cazul multora se lasă cu depuneri grele de grăsimi. Pentru ca în „luna cadourilor” să nu primiți în dar un (nou) colăcel adipos pe abdomen, chemați la masă moderația și bunul simț și mișcați-vă cât mai mult, vă sfătuiește antrenorul Florin Neby.

Fost campion mondial la gimnastică aerobică și specialist în nutriție, Florin ne spune care sunt antrenamentele cele mai eficiente pentru arderi și ce alte reguli trebuie să respectăm.

De trei ori pe săptămână la sală

„Pentru ca mersul la sală chiar să aibă efect, de trei ori pe săptămână e minimul recomandat de mine. Altfel riști să nu ai rezultate sau ele să fie nesemnificative, iar tu să te întrebi de ce nu se văd schimbări. Un alt aspect important este durata antrenamentului: nu mai puțin de 30 de minute, dar nici două ore lălăite. Antrenamentul trebuie să fie bine structurat, concis și complex. Să știi exact de unde începi și unde termini și care e ținta. Dacă înainte de sărbători și de masa îmbelșugată respecți un program strict de antrenamente și lucrezi intensiv, arderile se vor activa mai repede, iar atunci când îți vei permite un răsfăț, el nu va fi asimilat atât de ușor”.

Nota redacției: bineînțeles că puteți face sport și acasă, cu rezultate spectaculoase!

Mai mult cardio

„Mers rapid, mers pe jos până acasă, plimbări cu bicicleta, înot, alergat, urcat scările… orice înseamnă altceva decât stat pe scaun trebuie aplicat și practicat. N-ai timp să ajungi la sală, ok, dar scările de la bloc le poți urca sau o stație o poți merge pe jos lejer. Să nu credeți că asta e suficient, nu, însă și acest tip de mișcare contează și e ultra benefic”.

Măsura e cheia

„Nu zice nimeni să nu te atingi de prăjituri sau de un fel de mâncare mai bogat în grăsimi, însă totul cu măsură. Dacă la prânz ai mâncat sarmale, seara mânănci obligatoriu ceva mult mai slab caloric. Un alt aspect important este cum combini alimentele: nu carne cu făinoase, nu cartofi cu carne, nu lactate cu carne”.

Despre Florin Neby:

În fiecare săptămână în zilele de marţi şi de joi, Florin Neby realizează cele mai creative antrenamente în cadrul emisiunii „Neatza cu Răzvan şi Dani” la Antena 1. De curând Florin Neby a deschis prima sa sală – Neby Fitness Club. După 23 de ani petrecuți în sport, Florin impărtășește cu toți cei care își doresc sănătate și frumusețe toate secretele, cunoștințele, tehnicile și inovațiile sale.

Florin are o experienţă de peste 20 de ani în gimnastică, domeniu în care a obţinut zeci şi zeci de medalii naţionale şi internaţionale, fiind campion european şi mondial la gimnastică masculină şi Maestru Emerit al Sportului în România. După ce a încheiat cariera de sportiv profesionist, Florin Neby a dezvoltat mai multe proiecte ce au a face cu sportul. A făcut parte din trupa Aeros, al cărei show a fost comparat cu cel al trupei Cirque de Soleil, având spectacole în întreaga lume şi apărând în cele mai prestigioase publicaţii, inclusiv pe prima pagina a renumitului New York Times.

Semnat de

Tu ce crezi?

Adresa de email nu va fi facută publică.Câmpuri obligatorii *

*

Sigur nu esti Robot, dar trebuie sa ne asiguram :) *

Navighează pana sus