vineri , 22 septembrie 2017

Concurs Ropharma: câștigă un set de produse care au grijă de sănătatea ta

IarnaFoto: photosof.org

Pentru că sistemul nostru imunitar e mai sensibil iarna și ne putem îmbolnăvi mai ușor, v-am pregătit un concurs cu premii benefice sănătății! Farmacia Ropharma vă oferă trei cadouri ce constau în câte cinci produse concepute să aibă grijă de voi în această perioadă.

Răspundeți, printr-un comentariu postat la finalul acestui articol, la întrebarea: „Tu ce faci pentru sănătatea ta?”. Dați apoi share articolului pe Facebook. Dacă doriți să vă abonați la pagina Ropharma, o veți găsi AICI.

Fiecare premiu conține următoarele produse:

SEPTUSIN

septusinsin

Acțiune terapeutică:

  • Soluţia naturistă pentru tratamentul tusei: Acţiune benefică în: afecţiuni ale căilor respiratorii (bronşite, faringite, laringite, sinusite, astm bronşic, pneumonii), colită cronică spastică cu efecte constipante, gastrită cronică, ulcer gastric şi duodenal, stări asociate menopauzei;
  • Adjuvant în tuse prin rolul de fluidifiant al secreţiilor bronhice, bronhodilatator, secretolitic, bronholitic, mucolitic, expectorant;
  • Îmbunătăţeşte starea generală prin acţiunea sa calmantă asupra tusei, asociat terapiei recomandate de medic.

SEPTOGAL

septogal-lactoferina

Acţiune terapeutică:

  • Supliment alimentar eficient în cazul infecţiilor acute bacteriene, virale sau fungice cu localizare bucofaringiană: faringite, amigdalite, laringite, gingivite, stomatite;
  • Lactoferina este o proteină care protejează organismul de infecțiile microbiene şi virale, cu acţiune antiinflamatoare pe întreg traseul tractului respirator;
  • Recomandat postoperator după amigdalectomie sau extracţii dentare;
  • Dezinfectant bucofaringian, reduce inflamaţiile şi procesele oxidative la nivelul mucoaselor, calmează durerea şi senzaţia de usturime;
  • Calmează rapid durerea de gât;
  • Potenţează acţiunea antibioticelor şi reduce semnificativ efectele adverse ale acestora;
  • Nu conţine zahăr.

ACTIVIT IMUNO FORTE

activit-imuno-forte

Acțiune terapeutică:

  • Stimulează imunitatea şi creşte rezistența organismului;
  • Lactoferina este o proteină multifuncţională care, împreună cu imunoglobulinele G naturale din colostru, stimulează imunitatea şi creşte rezistența organismului;
  • Reduce incidența complicaţiilor în diverse afecţiuni, datorită rolului său antiviral, antibacterian, antiparazitar, antifungic;
  • Antioxidant: blochează şi neutralizează acţiunea radicalilor liberi răspunzători de efectele nocive asupra organismului;
  • Îmbunătăţeşte starea generală în caz de alergii şi inflamaţii;
  • Probiotic: eficient în dezvoltarea şi protejarea florei intestinale;
  • Util pacienţilor în orice anotimp;
  • Fără reacţii adverse.

 VITA GRAPES

vita-grapes-cps

Acțiune terapeutică:

  • Puternic antioxidant (captează radicalii liberi răspunzători de efectele nocive asupra organismului);
  • Scade nivelul glucozei din sânge prin creşterea răspunsului organismului la insulină;
  • Adjuvant cu efecte benefice în cazul retinopatiei diabetice;
  • Compensează efectul unui surplus caloric;
  • Adjuvant în curele de slăbire;
  • Reglează nivelul colesterolului prin scăderea fracţiunii cu densitate mică;
  • Întăreşte imunitatea organismului;
  • Protector cardiovascular şi hepatic;
  • Reduce tulburările circulatorii periferice;
  • Nu conţine zahăr.

SPIROFIT

spirofit

Acţiune terapeutică:

  • Spirofit (spirulina) este o algă cu un conţinut sporit de proteine, cu o puternică combinaţie de substanţe esenţiale pentru organismul uman, unele dintre ele fiind extrem de rare şi neîntâlnite în hrana vegetală, oferind avantaje nutritive unice.
  • Conţinutul bogat în aminoacizi, vitamine, minerale, carotenoizi, lipide, antioxidanţi, micro şi macroelemente include spirulina în categoria suplimentelor alimentare indispensabile organismului;
  • Detoxifiere a organismului, protejare şi regenerare a celulei hepatice;
  • Adjuvant recomandat în afecţiuni: hepatice, diabet de tip 2, afecţiuni cronice ale pielii, gastrite, boala ulceroasă în remisie, hipertensiune arterială, cardiopatie ischemică, distonie neurovegetativă, retinopatii;
  • Acţiune eficientă în cazul anemiilor, malnutriţiei, obezităţii, dereglărilor metabolice, în recuperarea după sarcină şi perioada de convalescenţă;
  • Creşte rezistența organismului în cazul infecţiilor microbiene şi virale, bolilor maligne;
  • Acţiune benefică în caz de suprasolicitare nervoasă, carentțăde calciu şi magneziu, impotenţă, frigiditate;
  • Util persoanelor cu activităţi fizice şi intelectuale intense, vârstnicilor, vegetarienilor şi sportivilor;
  • Creşte lactaţia tinerelor mame, redă fineţea şi elasticitatea pielii, întârzie îmbătrânirea;
  • Creşte rezistența părului şi a unghiilor.

Tragem la sorți câștigătorii, prin random.org, pe 23 decembrie. Baftă!

UPDATE: Dragii mei, v-am tras la sorți și ați ieșit așa:

14Eugenia Clepce14 – Eugenia Clepce

81Schiopu Ctin81 – Șchiopu C-tin

37Camellia37 – Camellia

22Dragomir Denisa22 – Dragomir Denisa Maria

Mă bucur pentru voi și vă rog să-mi trimiteți un mesaj la contact@larevista.ro, unde să-mi lăsați datele voastre de contact (adresa și numărul de telefon). Un reprezentant Ropharma vă va trimite premiile cât se poate de curând.

Vă mulțumesc tuturor pentru prezență și vă aștept cu drag la următoarele concursuri!

Semnat de

103 comentarii

  1. constantin maricica

    In primul rand am o alimentatie sanatoasa, ma hidratez corespunzator si merg la sala de doua ori pe saptamana, fac plimbari in aer liber si gandesc pozitiv!

  2. Consum multe legume si fructe, beau numai sucuri naturale si fac foarte multa miscare in aer liber

  3. Fac sport si beau mult ceai

  4. Hidratare,miscare,alimentatie sanatoasa si suplimente pentru imunitate..lipsa stresului si optimism cat cuprinde.

  5. Tot mai multe studii demonstrează beneficiile apei. Pielea este hidratată şi fermă, toxinele sunt eliminate mai repede din corp, organele interne funcţionează mai bine, se îmbunătăţeşte circulaţia sângelui, este eliminat mâncatul excesiv, creşte agilitatea mentală euincerc sa beau 2 litri de apa pe zi dar mai mult cu lamaie !
    fb : suzana suzy

  6. pentru sanatatea mea am redus consumul de carne, aproape am eliminat zaharul din consumul zilnic, cumpar cat pot de multe legume, fructe din piata, direct de la tarani, evit prajelile. In perioada de iarna apelez la ceaiuri autohtone medicinale.

  7. Mancam fructe si legume

  8. am grija ce mananc, fac sport cat pot de mult, imi fac analizele anual
    https://www.facebook.com/dan.valentinb/posts/661057940672391?pnref=story

  9. mananc multe fructe si legume proaspate, beau 2 l de apa zilnic, ceai verde

  10. am o alimentatie destul de echilibrata bazata pe fructe si legume fara fast food

  11. Dinu Florina Madalina

    Incerc sa am un stil de viata sanatos, fara excese. Consum fructe si legume proaspete, 2 l de apa pe zi si fac miscare 30 de minute zilnic.

  12. Asimionesei Roxana

    mananc multe fructe si legume proaspate , miscare fac zilnic cel putin 1 ora .

  13. la cei aproape 60 de ani ai mei e mai greu dar incerc sa ma mentin, fac sport cat pot, mai mult merg pe jos si mananc mai sanatos decat in tinerete

  14. miscare cat de multa,ceai si lamaie.

  15. Miscare,fructe,legume,apa multa,ceaiuri

  16. Evit stresul, pe cât posibil, și consum hrană crudă sau puțin procesată termic, multe legume și fructe.

  17. Vochineci Monica Nicoleta

    https://www.facebook.com/vochineci.nikoleta/posts/804824679556079?pnref=story
    Consum multe fructe,legume si fructe in sezonul rece,ma imbrac bine,beau multe ceaiuri,fac miscare si iau suplimente

  18. Rotaru Gabriela Tatiana

    https://www.facebook.com/rotaru.gabrielatatiana/posts/697937066991413?pnref=story
    Consum fructe,consum salata de legume, beau ceai cu lamaie,consum siropuri de catina,de brad,pin,ma imbrac adecvat,ma hidratez corespunzator,fac miscare( mersul pe jos e benefic).
    Multumesc

  19. dumitrescu elena raluca

    incerc sa evit stresul pentru ca deja am probleme cu inima,am inceput sa beau multe ceaiuri ,mananc cat pot eu de sanatos

  20. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=877464108960447&id=100000905974654&ref=plugin&_rdr
    Consumam sirop de catina cu miere, ceaiuri de echinacea cu miere si lamaie, fructe si legume in stare cruda si 2 l de apa pe zi. Facem si cat de multa miscare in aer liber putem!

  21. Dragomir Denisa Maria

    consum miere din productie proprie cu catina si lamaie se lasa la magerat si se ia dimineata pe burta goala.Iar miscare fac zilnic cu fetita mea de 11 lunici Alexia Maria!

    share link-https://www.facebook.com/dragomir.d.maria/posts/917200341624168

  22. Legume si fructe, miere, ceaiuri, tratamente naturiste pt imunitate, miscare.

  23. legume,fructe si ceaiuri,in special cel de ghimbir

  24. Barascu Violeta Ramona

    Multe legume, fructe, ceaiuri, echinaceea, miere, propolis.

  25. Consum legume, fructe(mere, portocale, mandarine, lamai), ceaiuri, iau vitamina C, vitamina A – pentru piele sanatoasa si Bilomag Forte.

  26. Buscan Elena Adina

    Fructe si legume crude zilnic. Fara exceptie!/Apa, doar ea, trebuie sa fie bautura principala. Sucurile de fructe sau, si mai rau, sucurile acidulate sau bauturile energizante inseamna doar mai multa grasime pentru tine./Razi. Plangi. Se stie ca rasul incetineste imbatranirea. Dar nici plansul nu este atat de rau, poate fi prima treapta catre gasirea unei solutii. Sa tii totul in tine inseamna sa stai pe loc./Gaseste curaj. Mamicile sunt oricum foarte curajoase, dar nu strica sa iti amintim ca nu merita sa iti pierzi timpul si nervii cu lucruri care nu merita. Nu iti place ceva din viata ta, schimba-l!/Dormi. Noaptea este pentru somn si acesta este cel mai bun mod de relaxare. Nu face gresala de a te relaxa cu ochii intr-un ecran, mai ales daca toata ziua ti-ai petrecut-o in acest fel.

  27. Consum zilnic fructe si legume proaspete , fac sucuri naturale acasa , la blender , consum paine prajita de secara cu unt si miere , nu consum mai mult de o cescuca de cafea pe zi , beau doar apa plata imbuteliata sau apa plata de Domogled luata direct de la izvor ( Statiunea Herculane ) , imi respect orele de somn pe timp de noapte , merg foarte mult pe jos si cu bicicleta .

  28. am o alimentatie sanatoasa ,fara grasimi ,zahar ,prajeli ,consum legume ,fructe cat de multe ,beau 2,5l apa pe zi , nu consum alcool si tutun ,merg zilnic pe jos 10 km ,alerg si fac multe drumetii ,dorm 8 ore pe noapte https://www.facebook.com/marius.ghizdavu/posts/1511305995810727?pnref=story

  29. hrana bio, sirop de catina, lamaie, ceaiuri…

  30. Consum zilnic fructe si legume proaspete , ceaiuri indulcite cu miere , ma limitez doar la o cescuta de cafea pe zi si de cele mai multe ori fara cofeina , imi respect orele de somn , merg foarte mult pe jos , apa beau doar plata imbuteliata , consum doar paine de secara , consum foarte mult peste la cuptor , in special pastrav , evit cat pot de mult grasimile si mancarea gatita in ulei sau untura , prefer mancarea facuta la aburi sau la cuptor iar carnea o prefer gatita pe gratar .

  31. consum de fructe si legume proaspete , lichide multe ,miscare multa in aer liber ,sirop de catina cu miere si lamaie si odihna ..

  32. Pe timp de iarna consum sirop de catina cu miere, propolis cu vitamina C si echinaceea, ceai cu zeama de lamaie si miere, multe fructe si legume cosumate ca atare si sub forma de suc.

  33. ciocoiu ciprian catalin

    miscare ,fructe si legume proaspete si propolis cu echinacea

  34. Constantin Roxana Valentina

    Consum zilnic fructe si legume , fac sucuri naturale acasa, in sezonul rece acum portocalele sunt vedetele , o lingurita de miere seara este nelipsita, nu consum mai mult de o cescuca de cafea pe zi , beau doar apa plata merg 30minute zilnic pe jos.

  35. In ultimul timp mi-am neglijat sanatatea. Acest lucru a dus la un dezechilibru pecare il resimt din plin zilele astea. 🙁

  36. am grija de alimentatia mea, in general consum numai alimente produse la tara, in anotimpul rece consum catina, propolis, multe citrice, sucuri de fructe si legume, imi hidratez corect organismul, iar cand sunt bolnavioara am grija sa folosesc produse naturiste

  37. Constantin Alexandrina

    O alimentatie sanatoasa, variata si echilibrata este esentiala pentru mentinerea sistemului imunitar la nivel normal. In timpul sezonului de iarna, oferta de fructe si legume este limitata, dar exista astfel de alimente la dispozitia tuturor.Acum, iarna,consum morcovi, praz, cartofi, varza. Nu ezitat nici sa mananc supe de legume. La capitolul fructe mananc portocale, clementine, mere si kiwi. Eu am un sistem imunitar slabit si m-am vaccinat impotriva gripei.

  38. mult sport ,fructe si legume

  39. Legume si fructe, miere, ceaiuri,propolis si catina.

  40. Gheorghe Andreea Mihaela

    O alimentatie sanatoasa si produse naturiste

  41. Consum multe legume si fructe, beau numai sucuri naturale si apa plata, fac foarte multa miscare in aer liber cu bebe.

  42. Pentru sanatatea mea incerc sa am grija de mine printr-o dieta echilibrata, hidratare si multa miscare!

  43. Sanatatea familiei mele este importanta.In sezonul rece,ne bazam pe ceaiuri,miere,alte produse apicole; usturoi.Si suplimente naturale pentru imunitate.

  44. Georgiana Loredana Lazar

    Consum multe legume si fructe, beau multa apa si ceaiuri cu lamaie, si fac cat de multa miscare pot

  45. FB. Lucica Lazar
    Share. https://www.facebook.com/lucica.lazar/posts/667801583340085?pnref=story
    Mananc cat mai sanatos,mannac multe fructe,beau multe lichide (apa si ceai) merg mult pe jos.
    Multumim pentru concurs! :-*

  46. Incerc sa consum alimente cat mai sanatoase,merg zilnic pe jos cate o ora,iau suplimente alimentare din plante.

  47. consum multe citrice si miere

  48. Mananc cat mai multe fructe si legume, beau ceaiuri de fructe si de plante si mananc cat mai putina carne.

  49. Popescu Iulian Petrisor

    In primul rand o alimentatie sanatoasa si apoi sport in fiecare zi minim o ora!

  50. ungureanu irina ionela

    Consum fructe, incerc sa am o alimentatie cat mai sanatoasa si sa privesc lucrurile cu calm.

  51. Consum zilnic 700g de fructe si legume zinic.mult peste,beau 2l de apa,fac sport!

  52. Mancam fructe si legume multe, consumam ceaiuri calde cu miere, lamaie si propolis.

  53. Folosesc ceaiuri

  54. In primul rand incerc sa fac cat mai multa miscare,o alimentatie sanatoasa si incerc sa fiu cat mai optimista 🙂

  55. DANIELA IULIANA IONICHE

    In primul rand incerc sa maninc sanatoas, consum zilnic fructe si legume proaspete , multa miscare in aer liber si nu numai si sunt optimista si vesela mereu.

  56. cel mai important,dupa multe probleme medicale,mananc sanatos,ma hidratez band 2 litri de apa pe zi pe care ii pun in sticle de 0,5 litri ca sa-mi fie mai usor sa ma monitorizez,iar sport fac alergand dupa nepotei,tot ei imi mentin vie pofta de viata.

  57. Pentru sanatatea mea , incerc sa fiu mereu pozitiva . Mananc destul de sanatos , in perioada aceasta rece a anului ma imbrac adecvat sezonului iar din cand in cand folosesc integratoare sau ACTIVIT IMUNO FORTE .

  58. Pentru sanatatea mea incerc sa fiu optimsita si zambitoare, sa ma hidtratez si sa mananc multe fructe si legume. Copiilor le dau in sezonul rece vitamina C si propolis.

  59. In fiecare dimineata iau pe stomacul gol cate o capsula de spirulina si de chlorella.

  60. Mananc in fiecare dimineata catina cu miere.

  61. Mananc in fiecare dimineata catina cu miere.

  62. n fiecare dimineata iau pe stomacul gol cate o capsula de spirulina si de chlorella.

  63. Burlacu Eugen Daniel

    Consum fructe si legume proaspete, 2 l de apa pe zi si fac miscare 30 de minute zilnic.

  64. Fructe si legume multe, consumam ceaiuri cu miere, lamaie si propolis, spirulina, fructe de padure cat mai multe pentru ca contin antioxidanti.

  65. camelia ciuhureanu

    Consum legume si fructe….

  66. Beau ceai de macese, catina, ghimbir cu multa lamaie. In fiecare dimineata iau o lingurita de propolis.

  67. PANAIT JARCA ADRIANA

    consum fructe si legume proaspete si suplimente naturale.

  68. Consum multe legume si fructe, beau numai sucuri naturale si apa plata, fac foarte multa miscare in aer liber cu familia.

  69. ma hidratez si concum multe fructe

  70. Consum multe legume si fructe, beau numai sucuri naturale si fac foarte multa miscare in aer liber.
    https://www.facebook.com/alinaflorentina.hurmuz/posts/733120496764974

  71. In aceasta perioada si nu numai,consum foartemulte lichide,in special ceaiuri,fructe ,legume, miere cu catina si multa miscare.

  72. Incerc sa am o alimentatie echilibrata si fac miscare.

  73. Ma hranesc cu iubire si caldura, pe care le primesc si incerc sa le ofer inzecit. Incerc sa am un stil de viata ordonat!

  74. Mișcare, hidratare, odihnă, multe fructe și legume, suplimente alimentare și o alimentație cât mai sănătoasă.

    Share: https://www.facebook.com/adinamirabela.gavriloi/posts/819962664713398?pnref=story

  75. miscare, mancare cat mai alcalina, respiratie corecta

  76. consum ulei de grepfrut pentru a-mi mentine sileta, acesta micsorand pofta de mancare, apoi sport in aer liber, mancare sanatoasa

  77. Mișcare, hidratare, odihnă, mancare cruda 70%, suplimente alimentare și o alimentație cât mai sănătoasă.

  78. Mișcare, hidratare, odihnă, mancare cruda 70%, suplimente alimentare și o alimentație cât mai sănătoasă.

  79. legume, fructe proaspete, cereale integrale, nuci, seminte si fructe uscate, suplimente alimentare si multa apa.

  80. miscare, mancare cat mai alcalina, respiratie corecta

  81. exercitiile fizice, alimentatia sanatoasa, renuntatul la fumat si la alcool ajuta la pastrarea sanatatii

  82. Mișcare, hidratare, odihnă, mancare cruda 70%, suplimente alimentare.

  83. Mișcare, hidratare, odihnă, mancare cruda 70%, suplimente alimentare.

  84. alimentatie sanatoasa, ma hidratez corespunzator si merg la sala de doua ori pe saptamana, fac plimbari in aer liber si gandesc pozitiv

  85. multe fructe proaspete,legume,beau ceaiuri dimineata si seara ,https://www.facebook.com/hornyak.claudia/posts/1027476147266438

  86. Consum de fructe si legume proaspete , lichide multe ,miscare multa in aer liber ,sirop de catina cu miere si lamaie si 8 ore de somn.

  87. Hidratare,miscare,alimentatie sanatoasa si suplimente pentru imunitate https://www.facebook.com/valy.hurmuz/posts/658670007575770

  88. alimentatie sanatoasa, ma hidratez corespunzator si merg la sala de doua ori pe saptamana, fac plimbari in aer liber si gandesc pozitiv

  89. consum de fructe si legume proaspete , lichide multe ,miscare multa in aer liber ,sirop de catina cu miere si lamaie si 8 ore de somn

  90. Multe fructe, ceaiuri, echinaceea, miere, propolis, catina, ghimbir.

  91. consum de fructe si legume proaspete , lichide multe ,miscare multa in aer liber ,sirop de catina cu miere si lamaie si 8 ore de somn

  92. Multe fructe de padure, ceaiuri, echinaceea, miere, propolis, catina, ghimbir.

  93. Mancarea in culori diferite are nutrienti diferiti, asa ca mananc dupa principiul „curcubeului”: ardei rosii, morcovi oranj, salata verde .
    https://www.facebook.com/suzana.suzy.7528/posts/495815000556211?pnref=story

  94. Dragomir Denisa Maria

    Multumesc pt premiu! am trimis datele si felicitari si celorlalti castigatori!!

  95. Multumesc tare mult pentru premiu, am trimis si eu datele!

Tu ce crezi?

Adresa de email nu va fi facută publică.Câmpuri obligatorii *

*

Sigur nu esti Robot, dar trebuie sa ne asiguram :) *

Navighează pana sus