vineri , 22 septembrie 2017

Creșterea imunității, primul pas împotriva îmbolnăvirilor

imune

Când un om se îmbolnăveşte, acest lucru are mai puţin de a face cu expunerea la agenţi infecţioşi, şi mai degrabă se leagă de gradul de echilibru al sistemului imunitar, în timpul acelei expuneri, spun medicii. De aceea, este vital să fim în permanenţă atenţi la felul în care ne ajutăm organismul să se apere de pericolele pe care le întâlneşte.

Alimentația, cea mai importantă

Este esenţială pentru menţinerea unui trup sănătos şi puternic în faţa potenţialelor inamici externi. Fructele şi legumele proaspete, fibrele şi proteinele nu au voie să lipsească din meniul nostru zilnic. De asemenea, echinaceea se numără printre cele mai eficiente soluții contra imunităţii scăzute.

Sportul, arma la îndemâna oricui

Sedentarismul este un mare duşman al imunităţii. Corpul care nu se mișcă multă vreme devine, în timp, întocmai ca o mașină pe care nu o conduci: ruginește și începe să scârțâie din toate încheieturile. Apar durerile de spate și de articulații, circulația sanguină se îngreunează, iar creșterea în greutate vine ca de la sine, și nu ajută nici estetic, nici la apărarea organismului.

Medicina homeopată poate da rezultate

Chiar mai bune decât cea clasică. Apelează la un doctor specialist, care te poate vindeca de lipsa de vigoare printr-o medicaţie potrivită.

Odihna echilibrată, cheia unei imunități puternice

Când corpul este slăbit de nopți repetate de nesomn, este cel mai predispus la îmbolnăviri. Devine vulnerabil chiar și în fața celor mai puțin periculoși agenți patogeni, care găsesc astfel terenul propice pentru a se dezvolta și a provoca diverse afecțiuni. Cele minimum șapte de ore pe noapte recomandate de medici îl vor ajuta să țină la distanță bolile și să fie mai puternic în fața agresiunilor exterioare.

Semnat de

Tu ce crezi?

Adresa de email nu va fi facută publică.Câmpuri obligatorii *

*

Sigur nu esti Robot, dar trebuie sa ne asiguram :) *

Navighează pana sus