Diane Kruger a devenit noua imagine a brandului Chanel Skincare, compania declarând că a ales-o pe actriță să-i reprezinte produsele cosmetice pentru „sofisticarea şi spiritul ei artistic”.
„Prin eleganţa naturală şi frumuseţea ei, Diane Kruger este una dintre cele mai proaspete şi mai uşor de recunoscut feţe din industria filmului”, spun reprezentanții Chanel într-un comunicat citat de contactmusic.com. „Atrasă de sofisticarea şi spiritul ei artistic, casa Chanel a ales-o pentru campania de promovare a parfumului Allure din 1996 şi apoi, din nou, pentru campania de promovare a poşetelor Paris-Biarritz, realizată de Karl Lagerfeld în 2007. Fiind deja o ambasadoare a casei Chanel, Diane Kruger va fi de acum şi imaginea oficială dintr-o nouă campanie de promovare a unor produse de îngrijire a pielii, care va debuta în 2013”, mai declară reprezentanții Chanel.
Semnat de LaRevista.ro