luni , 9 decembrie 2019

Arhivă etichete: Consumix

Abonare RSS

Un nou clip semnat Creionetica, despre societatea dependentă de petrol – VIDEO

Pe 28 și 29 noiembrie 2014, unii sărbătoresc “Buy Nothing Day”, care se dorește a fi un protest față de frenezia cumpărăturilor de “Black Friday”. Agenția Creionetica se alatură acestei mișcări printr-un nou clip din campania Consumix, pe tema consumului de PETROL. Toate lucrurile care ne înconjoară sunt procesate, prelucrate și finisate printr-un consum semnificativ de petrol. În proporție de ... Citeşte mai departe »

Campania Consumix rulează la Festivalul de Film Istoric de la Râşnov

Consumix inseamnă printre altele şi o atenție mai mare față de trecut, pentru a nu repeta greşelile. De aceea, campania agenției Creionetica se potrivește foarte bine în peisajul şi contextul Festivalului de Film Istoric de la Râşnov, care are loc între 1-10 august 2014. Printre superbele filme istorice despre Primul Război Mondial sau despre revoluțiile din anul 1989, se vor ... Citeşte mai departe »

Clipurile din campania Consumix rulează la Festivalul Pelicam

Pelicam – Festivalul Internaţional de Film despre mediu și oameni și-a anunțat a treia ediție în perioada 13-15 iunie la Tulcea. Pentru că sunt filme despre oameni si mediu, Agenția Creionetica va difuza clipurile din campania Consumix, care trezesc interesul publicului pentru un stil de viață sănătos. Pe principiul “We reveal, you act”, Consumix punctează problemele societății de consum și ... Citeşte mai departe »

„Nomophobiac”: cum ar fi să trăiești o zi fără telefonul mobil?

Trăim într-o societate aflată într-o continuă și însetată dezvoltare. Lumea din jurul nostru evoluează cu o viteză considerabilă și cunoaște o tehnologizare cu care greu se poate ține pasul. Se resimte un dezechilibru între real și virtual. Generațiile tinere încep să considere virtualitatea indispensabilă. Sunt cifre care atrag atenția asupra acestei situații: în 2013 s-au vândut peste 1.9 miliarde telefoane ... Citeşte mai departe »

Navighează pana sus