duminică , 22 septembrie 2019

Arhivă etichete: Creionetica

Abonare RSS

„B Cause”: colaj de cauze globale

B Cause, o expoziţie despre cauzele şi idealurile cu care ne identificăm, se manifestă prin puterea de convingere a colajului. Vernisajul are loc în mansarda Simbio, miercuri – 17 februarie, începând cu ora 18:30. Expoziţia este organizată de agenţia Creionetica şi este deschisă publicului timp de două săptămâni, până pe 2 martie. B Cause. Be a cause. Because. Expoziţia B ... Citeşte mai departe »

Campania Consumix rulează la Festivalul de Film Istoric de la Râşnov

Consumix inseamnă printre altele şi o atenție mai mare față de trecut, pentru a nu repeta greşelile. De aceea, campania agenției Creionetica se potrivește foarte bine în peisajul şi contextul Festivalului de Film Istoric de la Râşnov, care are loc între 1-10 august 2014. Printre superbele filme istorice despre Primul Război Mondial sau despre revoluțiile din anul 1989, se vor ... Citeşte mai departe »

Comunicare alternativă pentru ONG-uri: cum să te promovezi mai bine

Prin creativitate, idei cu bugete mici şi o abordare neconvețională, ONG-urile pot atrage atenţia asupra cauzelor pe care le susţin. Participă şi tu la workshopul „Comunicare alternativă pentru ONG-uri”, organizat de TechSoup România şi Agenţia Creionetica la ONG Fest! Atelierul va avea loc sâmbătă, 10 mai 2014, de la ora 11:00 în cadrul Târgului Naţional ONG Fest, în parcul Herăstrău, ... Citeşte mai departe »

Webinar: Campanii 2% pentru ONG-uri – metode neconvenționale de comunicare

Participă la trainingul online „Campanii 2% pentru ONG-uri – metode neconvenționale de comunicare” și învață să-ți promovezi organizația neguvernamentală într-un mod creativ pentru strângerea impozitului de 2%. Trainingul online este organizat de TechSoup România și Agenția Creionetica pe 12 mai 2014, online începând cu orele 18:00. În cadrul trainingului vei învăța despre: I. Comunicare neconvențională vs. comunicare tradițională II. Etapele unei campanii Care este cauza? Care ... Citeşte mai departe »

Serile ONG: cum să comunicăm cu schepsis

Agenția Creionetica îi invită pe cei interesați să-și îmbunătățească imaginea și impactul propriilor organizații, la „Serile ONG”. Prima întâlnire va fi cu noroc, joi, 13 martie, între orele 18:00 – 20:00. Locul este ideal pentru discuții, proiecții și gândire creativă. Se numește Aristocats Bistro și îl găsiți pe Str. Teodor Ștefănescu, nr 1, lângă piața C.A.Rosetti. Iată ce spun organizatorii: ... Citeşte mai departe »

„Nomophobiac”: cum ar fi să trăiești o zi fără telefonul mobil?

Trăim într-o societate aflată într-o continuă și însetată dezvoltare. Lumea din jurul nostru evoluează cu o viteză considerabilă și cunoaște o tehnologizare cu care greu se poate ține pasul. Se resimte un dezechilibru între real și virtual. Generațiile tinere încep să considere virtualitatea indispensabilă. Sunt cifre care atrag atenția asupra acestei situații: în 2013 s-au vândut peste 1.9 miliarde telefoane ... Citeşte mai departe »

Navighează pana sus