luni , 19 august 2019

Arhivă etichete: societate

Abonare RSS

VIER PFOTEN: Ionuț Anghel a fost ucis de câini cu stăpân

Organizația internațională pentru protecția animalelor VIER PFOTEN dezvăluie concluziile raportului oficial al investigațiilor privind regretabila moarte a lui Ionut Anghel. Potrivit raportului, câinii care l-au ucis pe Ionuț erau câini de pază aparținând companiei S.C. TEI REZIDENŢIAL S.R.L. BUCUREŞTI [1]. Conform rechizitoriului Procuraturii, cele două entități considerate responsabile pentru uciderea lui Ionut sunt ADMINISTRAŢIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2 Bucureşti și S.C. ... Citeşte mai departe »

Rosa, mascota campaniei „O chestiune de etichetă”, vine în România

Rosa, mascota campaniei „O chestiune de etichetă”, va sosi mâine în România. Proprietara unei ferme de creștere a puilor în aer liber străbate Europa pentru a cere etichetarea corectă a alimentelor. Rosa va sosi mâine, 22 august, în România,  în cadrul turneului său european de 39 de zile.  Prin campania sa, Rosa cere o etichetare clară și obligatorie pentru carnea de pasăre ... Citeşte mai departe »

Ce este în pântecele agitației: scurtă pledoarie pentru clonarea binelui

Am urmărit, în ultimul timp, mai mult fără să vreau, toată agitația din jurul arestării unui domn de vârsta a treia căruia i se spune ba Felix, ba motanul, ba varanul. Recunosc, mă amuză această alăturare de animale care te duc cu gândul la figuri mitologice de tipul grifonului, sfinxului ori centaurului, mai ales că din alăturarea unui motan cu ... Citeşte mai departe »

Și animalele sinistrate au nevoie de ajutor! Trei tone de furaje au ajuns la Vaideeni, după inundații

Foto: Mihai Vasile/VIER PFOTEN O echipă de intervenție rapidă a VIER PFOTEN a fost trimisă în comuna vâlceană Vaideeni, lovită de inundații, pentru a acorda primul ajutor animalelor și oamenilor afectați de catastrofă. Localnicii au primit încă de ieri peste trei tone de furaje pentru animale, urmând ca echipa să distribuie alte două tone în cursul zilei de astăzi. Viitura ... Citeşte mai departe »

Halloween Charity Ball, organizat de Asociația OvidiuRo, revine la Palatul Parlamentului

Balul organizat de Asociația OvidiuRo, Halloween Charity Ball, revine anul acesta, după o pauză strategică de trei ani. Pe 25 octombrie, la Palatul Parlamentului, invitații vor avea ocazia să sărbătorească pașii pe care România i-a făcut către conștientizarea importanței educației pentru cei mai săraci copii. Anul acesta se împlinesc zece ani de când Maria Gheorghiu și Leslie Hawke au fondat ... Citeşte mai departe »

Clipurile din campania Consumix rulează la Festivalul Pelicam

Pelicam – Festivalul Internaţional de Film despre mediu și oameni și-a anunțat a treia ediție în perioada 13-15 iunie la Tulcea. Pentru că sunt filme despre oameni si mediu, Agenția Creionetica va difuza clipurile din campania Consumix, care trezesc interesul publicului pentru un stil de viață sănătos. Pe principiul “We reveal, you act”, Consumix punctează problemele societății de consum și ... Citeşte mai departe »

Messi, Apple, U2, Holograf, Lady Gaga şi FC Barcelona – ce înseamnă calitatea pentru români

Dacă un român obişnuit ar avea la dispoziţie un buget nelimitat şi dacă ar lua decizii de cumpărare exclusiv în baza criteriului calităţii, atunci el ar folosi notebook-uri Apple, ar merge la concertele U2 şi Holograf şi ar dori să meargă la meciuri de fotbal cu FC Barcelona. Acestea sunt rezultatele primei Cercetări QUDAL – QUality meDAL – DEEPMA în ... Citeşte mai departe »

Comunicare alternativă pentru ONG-uri: cum să te promovezi mai bine

Prin creativitate, idei cu bugete mici şi o abordare neconvețională, ONG-urile pot atrage atenţia asupra cauzelor pe care le susţin. Participă şi tu la workshopul „Comunicare alternativă pentru ONG-uri”, organizat de TechSoup România şi Agenţia Creionetica la ONG Fest! Atelierul va avea loc sâmbătă, 10 mai 2014, de la ora 11:00 în cadrul Târgului Naţional ONG Fest, în parcul Herăstrău, ... Citeşte mai departe »

Webinar: Campanii 2% pentru ONG-uri – metode neconvenționale de comunicare

Participă la trainingul online „Campanii 2% pentru ONG-uri – metode neconvenționale de comunicare” și învață să-ți promovezi organizația neguvernamentală într-un mod creativ pentru strângerea impozitului de 2%. Trainingul online este organizat de TechSoup România și Agenția Creionetica pe 12 mai 2014, online începând cu orele 18:00. În cadrul trainingului vei învăța despre: I. Comunicare neconvențională vs. comunicare tradițională II. Etapele unei campanii Care este cauza? Care ... Citeşte mai departe »

Serile ONG: o nouă dezbatere despre importanța comunicării

Agenția Creionetica adună din nou ONG-urile la un ceai și o dezbatere despre comunicare și importanța ei într-o organizatie. Miercuri, 16 aprilie, de la ora 18:00, la Aristocats Bistro, (Str. Teodor Ștefănescu, nr. 1, 3 minute de piața C.A. Rosetti) „Serile ONG” continuă cu discuții interesante despre identitatea organizației, neconvenționalul în comunicarea, alături de câteva proiecții ale unor campanii creative ... Citeşte mai departe »

Navighează pana sus