marți , 26 septembrie 2017

Exerciții excelente pentru coapse și posterior – VIDEO

exercitiifoto

Știți senzația aceea de mușchi care nu te mai doare, pentru că a trecut de cel mai mare nivel al suferinței și e deja paralizat? 😄 Nu vreau să vă sperii, dar eu tocmai am redescoperit-o, când m-am hotărât să încerc exercițiile astea recomandate de favorita mea în materie de sport, Tracy Anderson.

Recunosc că, în ultimele luni, m-am cam lenevit și am tot făcut aceleași exerciții de Pilates pe care le practic de ani de zile (combinate cu cardio dance aerobic, căci sunt dependentă de el). Pentru că e confortabil să faci lucrurile la care știi că ești deja bun, e ușor și plăcut să vezi că te descurci de minune, îți reconfirmă stima de sine, iar rezultatul te mulțumește întotdeauna. Problema e – cum spunea, de altfel, și guru Anderson AICI – că mușchii se obișnuiesc cu același tip de efort și nu mai reacționează la el, după o vreme. Carnea se înmoaie, coapsele sunt piftie, fesierii se lasă, celulita e la ea acasă… Nu e altă cale decât să treci la treabă și să aplici un tratament nou – exerciții cu care corpul nu e învățat, care-l solicită altfel și îl împing la un alt nivel de performanță. Vă spun sigur-sigur că funcționează și o să vedeți efectul chiar și după numai două-trei antrenamente!

Am inclus de curând exercițiile de mai sus în programul meu obișnuit de sport, care cuprinde, cum vă ziceam, Pilates, cardio dance aerobic și câteva elemente de yoga și stretching. Da, am crezut că leșin, dar asta numai pentru că am vrut să fac din prima 30 de repetări la fiecare, ca în video. Puteți începe cu 10, 15 sau 20, în funcție de cum vă simțiți. Dar nu vă cocoloșiți prea tare, nu spuneți din start „nu pot mai mult”, forțați puțin corpul să depună efort, pentru că asta vă va ajuta să avansați.

Spor și coapse superbe să aveți! 😀

Semnat de

Tu ce crezi?

Adresa de email nu va fi facută publică.Câmpuri obligatorii *

*

Sigur nu esti Robot, dar trebuie sa ne asiguram :) *

Navighează pana sus