marți , 26 septembrie 2017

Lupta pentru poziția în căutările Google: optimizarea unui site şi content marketing

foto

(P) Optimizarea SEO (Search Engine Optimization) este singura modalitate prin care un site poate ajunge la cel mai râvnit rezultat: prima poziţie în motoarele de căutare. Ca să atingi acest ideal virtual, e nevoie de muncă, determinare, multă creativitate, content marketing eficient şi cunoştinţe solide de business şi tehnice.

Piaţa online din România este în continuă creştere, iar acesta este principalul motiv pentru care tot mai mulţi manageri de companii înțeleg nevoia optimizării platformelor lor. Câtă vreme barierele tehnice şi funcţionale sunt depăşite cu succes, cerul este limita în realizarea conversiilor mult dorite.

Optimizarea unui site este cea mai eficientă cale de a ajunge în topul căutărilor, fără să plăteşti sume mari pentru publicitate. Procesele SEO eficiente şi de durată, alături de un content marketing inteligent, îţi pot asigura mult dorita primă poziţie.

Ce aduce optimizarea unui site

Procesul SEO aduce un avantaj competitiv major, asta dacă este efectuat corect şi constant. Pentru mulţi antreprenori, să ai un site optimizat a devenit o carte de vizită a profesionalismului serviciilor pe care le oferă. De cealaltă parte, optimizarea unui site reprezintă o dovadă de respect pentru consumatori, precum şi o responsabilitate socială pentru conţinutul pe care îl creezi şi îl promovezi online.

Până acum cinci ani, optimizarea unui site era o activitate pe care mulţi nu o înţelegeau sau o considerau pierdere de timp. Cu trecerea timpului, cei care deţin un site pe care îşi vând produsele şi serviciile au conştientizat importanța optimizării SEO pentru a ajunge către publicul ţintă mai uşor şi mai ieftin. Când faci optimizarea unui site, te bucuri de efecte pozitive şi vizibile mai mult timp, iar dacă ai ajuns unde ţi-ai dorit, tot SEO te menţine pe poziţii.

Importanța content marketingului în optimizarea SEO

Specialiştii în optimizare SEO susţin că viitorul în online îl reprezintă content marketingul (marketing de conținut editorial). Content marketing este o cale eficientă de a capta şi menţine interesul consumatorilor, crează o relaţie de comunicare directă şi le răspunde acestora la o serie de întrebări.

foto

Deşi este un concept cunoscut şi aplicat în străinătate de mai bine de 10 ani, în România se află la început. Definiţia content marketingului explică pe înţelesul tuturor importanța în procesul de optimizare SEO: „O abordare de marketing strategică, orientată către crearea şi distribuirea de conţinut valoros şi relevant, în mod constant, pentru a capta şi reţine atenţia unui nucleu de consumatori, care, în cele din urmă, va cumpăra produsele/serviciile noastre”.

Ca orice demers de marketing ce îşi propune atragerea de noi clienţi, şi ținta campaniilor trebuie să ai aibă la bază atingerea unor obiective concrete şi realizabile. Prima întrebare pe care orice om de afaceri trebuie să şi-o adreseze este „Cum îmi atrag noi clienţi?”, urmată de alte două: „Cum îmi cresc brandul?” şi „Cum îmi pot creşte vânzările?”.

Un content marketing eficient are la bază informaţii scrise în manieră informativă, ca de exemplu, un articol ce răspunde la întrebări sau de tipul „cum să”. Cele mai cunoscute forme de content marketing sunt articolele publicate pe bloguri, interviurile, știrile, studiile de caz, newsletter-ele și materialele video. Oferă-le vizitatorilor un lucru, fără să le ceri ceva în schimb, iar în timp veți crea împreună o relaţie solidă, bazată pe încredere.

Semnat de

Tu ce crezi?

Adresa de email nu va fi facută publică.Câmpuri obligatorii *

*

Sigur nu esti Robot, dar trebuie sa ne asiguram :) *

Navighează pana sus