marți , 17 octombrie 2017

Madonna a lansat o linie de cosmetice

foto

Asaltată de fani și întrebată ce naiba face de la 59 de ani arată ca la 35, regina muzicii pop nu a răspuns „editare în Photoshop“, cum m-aș fi gândit eu, ci și-a prezentat linia de cosmetice proprie, disponibilă publicului (oarecum) larg începând cu 26 septembrie. Madonna susține că acestea sunt produse unisex, testate de ea și de familia ei, și că a venit momentul să-și împărtășească secretele de beauty și cu alți doritori de tinerețe fără bătrânețe.

Gama MDNA Skin a fost introdusă cu succes pe piața asiatică încă din 2014, iar acum americanii și oricine și le mai permite se pot bucura de efectele lor, susține diva, miraculoase.

„E o gamă pe care eu o folosesc zi de zi. Aplic unele produse când nu port machiaj și nu am concerte, iar altele sunt bune chiar pentru acele ocazii când apar pe scenă, sub lumina reflectoarelor. Le-am dezvoltat să mi se potrivească în primul rând mie, dar calitățile lor sunt universale. Copiii și prietenii mei le folosesc și ei”, a declarat Madonna.

Iată ce conține gama:

♥ Gel de curățare a feței

♥ Ser pentru față

♥ Ser pentru zona ochilor

♥ Apă de corp

♥ Mască pentru ochi

♥ Mască cu argilă

♥ Dispozitiv de îndepărtare a măștii

♥ Set de rejuvenare alcătuit din masca cu argilă, un dispozitiv de îndepărtare a măștii și unul de penetrare

Doar setul de rejuvenare costă 600 de dolari, celelalte produse ce pot fi achiziționate separat nu sunt nici ele deloc ieftine, dar cine e dispus să dea pe cosmetice cât pe o mașină la mâna a doua, le poate comanda pe net. Detalii, pe site-ul dedicat, mdnaskin.com.

Semnat de

Tu ce crezi?

Adresa de email nu va fi facută publică.Câmpuri obligatorii *

*

Sigur nu esti Robot, dar trebuie sa ne asiguram :) *

Navighează pana sus