marți , 20 noiembrie 2018

Oprah Winfrey, victimă a rasismului. O vânzătoare a refuzat să-i arate o geantă, pe motiv că era „prea scumpă”

Oprah1

Este o celebritate internațională și este prima femeie afro-americană care a devenit miliardară în dolari, dar, cu toate astea, realizatoarea TV Oprah Winfrey nu este ocolită de discriminări rasiste. Vedeta a povestit că o vânzătoare dintr-un magazin elevețian a refuzat să-i arate o geantă, motivând că aceasta era „prea scumpă” pentru ea.

Oprah Winfrey a participat, de curând, la nunta cântăreței Tina Turner, care a avut loc în apropiere de Zurich. Într-una din zile, realizatoarea TV a ieșit la cumpărături și a intrat într-un magazin, unde a dorit să vadă mai de aproape o geantă care costa în jur de 30.000 de dolari. „Eram în Zurich de curând, într-un magazin al cărui nume nu-l voi menționa. Nu purtam gene false, dar eram îmbrăcată în echipamentul Oprah complet – purtam fustița mea Donna Karan și sandale. Dar, în mod evident, emisiunea The Oprah Winfrey Show nu se difuzează în Zurich. Intru în magazin și îi spun femeii: Mă scuzați, aș putea vedea geanta aceea de pe raftul de sus?, iar ea îmi răspunde: Nu, este prea scumpă”. Winfrey a insistat, dar s-a lovit de refuzul vânzătoarei: „Nu, nu vreți s-o vedeți pe aceea, poate doriți să o vedeți pe aceasta, căci cealaltă costă prea mult. Nu v-o puteți permite”. Vânzătoarea a început apoi să-i arate realizatoarei TV alte genți, mai mici, înainte să fie pentru a treia oară rugată să-i arate geanta solicitată. „O, nu vreau să vă jignesc”, i-a spus femeia, la care Oprah i-a răspuns: „Vă mulțumesc foarte mult. Probabil aveți dreptate că nu mi-o pot permite”, i-a răspuns Oprah și a ieșit calmă din magazin, conform news.sky.com.

Realizatoarea TV a declarat că ar fi putut face o criză de nervi, dar că a ales să trateze problema în mod calm și să părăsească magazinul. „Aș fi putut izbucni și aș fi putut să joc cartea neagră, dar de ce să fac asta? Însă, în mod clar, vedeți, rasismul încă există”, a explicat Oprah.

Scuza ridicolă a proprietarei magazinului

Publicația elvețiană Blick informează că Trudie Goetz, proprietara magazinului Trois Pommes, în care s-a petrecut incidentul, și-a cerut scuze pentru comportamentul angajatei sale. „Nu avem un sistem de recunoaștere a fețelor aici”, a fost scuza ridicolă a lui Goetz, ca și cum, dacă o vânzătoare nu ar recunoaște din start o vedetă, ar fi îndreptățită să facă discriminări de orice fel.

Semnat de

Un comentariu

  1. Vânzătoarea aceea a dat dovadă de proastă creștere și nesimțire! Se pare că nu toată lumea crede că nu haina sau culoarea pielii îl face pe om! Păcat! Păcat că mai există oameni de acest gen!

Tu ce crezi?

Adresa de email nu va fi facută publică.Câmpuri obligatorii *

*

Sigur nu esti Robot, dar trebuie sa ne asiguram :) *

Navighează pana sus