luni , 22 octombrie 2018

Opt exerciții care îți vor transforma corpul, în cel mai scurt timp – VIDEO

Free

Când nu te mai simți bine în corpul tău și ești gata să depui un efort ca să schimbi asta, există câteva exerciții care te pot transforma, nu doar fizic, și asta în timp record. Nu-i o promisiune deșartă, ci un adevăr pe care l-am testat în timp. E drept că e nevoie de disciplină și consecvență, altfel n-o să vă bucurați de rezultate prea multă vreme. Dar cine ar vrea să investească energie în propria persoană, să atingă niște performanțe, ca apoi să renunțe la ele? Așadar, începeți de azi, continuați și mâine, și săptămâna viitoare, iar în timp, faceți din sport un stil de viață.

Care sunt exercițiile magice? Iată:

Cardio Dance Aerobic

Credeți-mă, nu există un mod mai bun de a arde calorii. Deci, dacă vă doriți să pierdeți în greutate, sau dacă plănuiți să vă răsfățați cu mai multe prăjituri în perioada următoare, fără să vă îngrășați, este metoda ideală de a ține grăsimea la distanță. Dar eu nu (doar) de asta vă recomand cardio dance aerobic, ci pentru felul în care vă va face să vă simțiți: extraordinar! E un antrenament dificil – asigurați-vă că inima și plămânii vă sunt în bună stare de sănătate înainte de a-l încerca – dar merită toată truda. Activitatea cardio are darul de a stimula secreția de „hormoni ai fericirii” în organism, iar după un astfel de antrenament o să vă treziți… râzând de unii singuri, de atâta bine fizic, mental și sufletesc. Promit! Dacă aveți nevoie de îndrumare – antrenoarea Tracy Anderson rămâne preferata mes la acest capitol.

Săritul corzii

Nici acesta nu este un antrenament lipsit de dificultate, dar are rezultate excelente. Se aseamănă mult cu dance aerobicul, doar că mie nu mi se pare la fel de distractiv. Cu toate astea, îl puteți încerca alături de copii, iar în felul acesta le deschideți și lor pofta de mișcare. Ideal e să găsiți un loc în aer liber și, neapărat, să încălziți mușchii cu câteva exerciții înainte de a vă apuca de sărituri. Primele schimbări în structura corpului ar trebui să apară după două săptămâni.

Genuflexiunile

Nu se poate fără ele, dacă vreți să vă aduceți picioarele și posteriorul la forma cea mai bună. Sylvester Stallone, care e un sportiv cu experiență, a declarat că fac parte, obligatoriu, din antrenamentele lui. Încercați genuflexiuni complete (aducând posteriorul spre călcâie), precum și jumătăți de genuflexiuni (coborând partea dorsală doar până la nivelul genunchilor), punând presiunea mai degrabă pe călcâie, și nu pe degetele de la picioare. Repetați de 20 de ori, în cel puțin trei serii.

Flotările

Sunt exerciții de regulă evitate, pentru că sunt dificile. Și, în plus, femeile se tem că, dacă le vor face multă vreme, își vor dezvolta prea puternic mușchii brațelor, ceea ce este complet fals. Uitați-vă la yogini – cât de mult credeți că au stat în poziție de flotare până să reușească performanța de a-ș susține întreg trupul doar în brațe…? Nu cred că ați văzut vreodată un yogin cu mușchi ca ai lui Schwazenegger, deci faceți flotări fără teamă! Atât pentru bărbați, cât și pentru femei, sunt cel mai bun mod de a face din carnea flască o amintire și de a-și menține brațele ferme și frumoase. Începeți cu o serie de zece, dacă puteți, și-apoi creșteți treptat numărul de repetiții.

Fandările

Lucrează atât de intens jumătate inferioară a corpului, încât, dacă le veți repeta zi de zi, veți vedea rezultate încă din prima săptămână. Încercați toate felurile de fandări posibile – cu piciorul în față, în spate și în lateral. Cel puțin trei serii de câte 20, da? 😀

Înotul

E cea mai profundă senzație de libertate la care poți ajunge prin mișcare. Reduce simptomele depresiei, vă face să vă simțiți mai ușori, mai curați, mai aproape de natură și de voi înșivă. În plus, modelează trupul extrem de frumos. Chiar dacă în timp ce înotați nu simțiți cât de intens vă folosiți tot corpul, e posibil ca a doua zi să aveți febră musculară, ceea ce e un semn că ați solicitat niște mușchi foarte odihniți, care se cereau puși la treabă. Vara, alegeți un ștrand civilizat, iar în sezonul rece, merită să investiți într-un abonament la o piscină.

Alergatul

Pentru mine, e aproape la fel de plăcut ca înotul. Dacă aș face o listă cu beneficiile acestui tip de mișcare, n-aș mai termina acest articol, dar, pe scurt: îmbunătățește sănătatea cardiacă, digestia și circulația sanguină, alungă stresul și tristețea, și unde mai pui că arde și sute de calorii și solicită toți, absolut toți mușchii.

Mersul cu bicicleta  

Nu e doar extrem de plăcut și de practic, ci are și efecte rapide asupra mușchilor de la picioare, ca și asupra abdomenului și brațelor. Investiți într-o bicicletă bună, pe care să o folosiți în sezoanele calde, și veți vedea cum corpul vostru va deveni tot mai atletic, tot mai frumos, tot mai aproape de forma cea mai bună la care l-ați putea aduce.

Și, în încheiere, să știți că acele exerciții pe care profesorii de sport ne cam obligau să le facem la școală, acelea sunt exercițiile de bază pentru un corp frumos și sănătos. Când ați încercat ultima oară mersul piticului? E unul dintre cele mai eficiente exerciții pe care vi le recomand!

Foto: gde-fon.com

Semnat de

Tu ce crezi?

Adresa de email nu va fi facută publică.Câmpuri obligatorii *

*

Sigur nu esti Robot, dar trebuie sa ne asiguram :) *

Navighează pana sus