marți , 21 noiembrie 2017

S-a dat startul cursei pentru Oscar a filmului „Poziția Copilului”

WTC Main

World Trade Center București a dat startul campaniei de promovare pentru participarea la Oscar 2014 a filmului „Poziția Copilului”, marcând lansarea DVD-ului acestuia printr-un eveniment ce a avut loc zilele trecute.

Vedete și personalități din diferite domenii au răspuns pozitiv invitației directorului general al World Trade Center, Cristina Chiriac, de a lua parte la acest eveniment. Astfel, joi seara, la World Trade Center, s-au reunit peste 250 de manageri de top din industria bancară și financiară, de telecomunicații, industria alimentară, industria de media, dar și reprezentanți ai instituțiilor statului și membri ai corpului diplomatic acreditat la București. Nu au lipsit nici persoanele publice, precum Silviu Prigoană și Adriana Bahmuțeanu, Mihai Petre și soția sa, Ovidiu Lipan Țăndărică, Maria Radu, Ada Condeescu, Marius Florea Vizante sau Virgil Ianțu. Însă vedetele serii au fost regizorul și actorii minunați care au adus filmului „Poziția Copilului” unul dintre cele mai prestigioase premii internaționale din industrie, Ursul de Aur de la Festivalul de Film de la Berlin 2013. Pe covorul roșu din sala New York de la World Trade Center au strălucit – alături de amfitrioana evenimentului – artiștii Luminița Gheorghiu, Natașa Raab, Bogdan Dumitrache și Ilinca Goia, însoțiți de producătorul filmului, Ada Solomon, și de regizorul Călin Peter Netzer.

Cristina Chiriac: „La fel ca și în afaceri, aceste repere trebuie promovate”

Cristina Chiriac, directorul general al World Trade Center, a declarat despre compania pe care o reprezintă că își propune să sprijine valorile românești și proiectele care aduc un plus de imagine țării noastre. „World Trade Center București și Pullman Hotel World Trade Center Bucharest sprijină proiectele românești de succes pentru că, la fel ca și în afaceri, aceste repere trebuie promovate. În această seară am reunit atât oameni de top din mediul de business, dar și oameni de cultură și film, iar melanjul a fost unul deosebit, așa cum este și pelicula Poziția Copilului, a cărei lansare spre premiul Oscar a avut loc aici”, a declarat Cristina Chiriac, promotorul acestui eveniment.

„World Trade Center București promovează cu mândrie valorile românești. Prin ceea ce facem aici, reînviem spiritul World Trade Center, promovăm succesul și proiectele de valoare, fie că vorbim de business sau cultură”, a adăugat Nicoleta Munteanu, partener Euro Insol, companie care administrează World Trade Center București.

„Ne bucurăm că am găsit în World Trade Center un adevărat susținător al filmului, care  a fost alături de noi în acest proiect. Este foarte important pentru noi, în acest moment, să avem susținerea unor parteneri puternici și implicați în viața culturală românească”, a declarat, la rândul său, regizorul Călin Peter Netzer.

La eveniment au mai luat parte și Dan Paul, președintele Asociației Brokerilor, Ludwik Sobolewski, noul director general al Bursei de la Bucureşti, vicepreședintele Autorității pentru Supraveghere Financiară, Mircea Ursache și  Codrin Scutaru, secretar de stat în Ministerul Muncii.

 Ce conține DVD-ul „Poziția Copilului”

„Poziția Copilului” este cel mai de success film românesc din ultimul deceniu, depășind toate recordurile în materie de spectatori, și reprezintă propunerea României la Oscar 2014 pentru distincția „Cel mai bun film străin”. DVD-ul lungmetrajului, lansat joi seara, la World Trade Center, conţine un making-of al peliculei, secvențe inedite, eliminate din varianta finală, precum şi înregistrarea ceremoniei de decernare a premiilor de la Berlin. DVD-ul va putea fi găsit în reţeaua de librării Cărtureşti, Humanitas, Librarium Bastilia, precum şi la Librăria „Anthony Frost” din Capitală.
„Poziţia copilului” este cel de-al treilea lungmetraj al lui Călin Peter Netzer, după multi-premiatele „Maria” (2003) şi „Medalia de onoare” (2010). Filmul vorbeşte cu dramatism, cu emoţie, dar şi cu umor despre traumele sufocării copiilor prin dragoste şi despre amprentele pe care le lasă părinţii asupra personalităţii acestora. Pelicula este, totodată, o radiografie a high-class-ului românesc contemporan şi vorbeşte despre trafic de influenţă şi corupţie la nivel mic, în instituţiile de bază ale societăţii şi extensiile acestora, asupra întregului sistem socio-economic din România de azi.

Evenimentul a fost organizat cu sprijinul partenerilor: DB Shenker, Ringier, Business Woman, LaRevista.ro, Ideal Mariaj, România TV, Coca Cola, Elos Beauty Clinic, Event Stuff, Nespresso și Kanal D.

Semnat de

Tu ce crezi?

Adresa de email nu va fi facută publică.Câmpuri obligatorii *

*

Sigur nu esti Robot, dar trebuie sa ne asiguram :) *

Navighează pana sus