joi , 23 noiembrie 2017

Trei moduri de a face mișcare fără să simți că faci mișcare

foto

(P) De fiecare dată când spun cuiva cât de bine mă simt de când fac sport, mi se răspunde că e ușor să începi, dar consecvența e adevăratul test, pe care nu toți reușesc să-l treacă. Eu, odată ce mi-am găsit forma de mișcare favorită (o combinație de cardio dance aerobic cu zumba și arte marțiale), n-am mai vrut să mă opresc, iar sportul a devenit aproape o dependență. Dar dacă n-ați descoperit, încă, cea mai potrivită și plăcută modalitate de a vă mișca, vă propun trei variante cu care să vă păcăliți puțin mintea. Să introduceți sportul în cotidian fără să aveți senzația unei constrângeri, fără să vă impuneți disciplina de a bifa o obligație.

Între două sesiuni de bronzat, o tură de bazin

foto

Mi se pare – cred că am mai spus – cea mai frumoasă formă de mișcare. Pune toți mușchii la treabă și stimulează excelent sistemul respirator și pe cel cardio-vascular. În același timp, e un sport relaxant, ne scapă de stres și ne spală mintea de griji la fel ca alergarea, fără să ne consume însă la fel de multă energie. Plus că nu-i mare lucru de făcut: când suntem la mare sau la picină, ce ne costă să dăm câteva ture de bazin sau de mal? Nu știți să înotați? Puteți încerca măcar câteva exerciții de gimnastică în apă. Puțin e mai bine decât nimic!

Hoverboard – pentru coapse și posterior de revistă

foto

Dacă vreți să faceți mișcare fără să mergeți la sală sau să vă așterneți salteluța de Pilates în sufragerie, asta mi se pare cea mai eficientă. E o modă, de câțiva ani, și e una care ne menține în formă: ce vă trebuie e un hoverboard, un aparat ca acesta din poză, cu care să vă distrați în timp ce vă tonifiați mușchii coapselor și ai posteriorului. Atenție, însă, luați-o ușor cu el până învățați să-l stăpâniți, să nu comiteți vreo trântă gravă. Dacă nu vă simțiți în siguranță, puteți încerca o trotinetă, de ce nu? Știu eu pe cineva, o cititoare a revistei noastre, care tocmai și-a cumpărat una! Găsiți aici, în caz că vă tentează.

Bicicleta, superba evadare

foto

Am trăit o vreme într-un orășel de lângă München, unde toată lumea avea o bicicletă. M-am integrat imediat în peisaj, cu o biclă de împrumut, care m-a servit nemaipomenit. Vara, când era foarte cald, rareori aveam chef să conduc mașina, mi-era mult mai la îndemână să mă sui în șa și să mă duc unde aveam treabă. Azi, colo, mâine, dincolo… Până mi-am dat seama, la sfârșitul verii, că folosisem bicicleta în 90 % din timp și luasem mașina doar când eram în foarte mare grabă sau când aveam cumpărături grele de cărat. Efectele le-am văzut, să știți: urcam de-acum la deal fără să mai gâfâi și să mă ardă coapsele, mușchii erau mult mai frumos conturați, iar eu eram, per total, un om mai puțin stresat și mai vesel! Bicicleta lucrează nu doar musculatura picioarelor; modelează frumos și abdomenul, care stă mereu încordat, și brațele, pentru că ne folosim mult de ele sprijinindu-ne și trăgând de ghidon.

Dacă tot nu v-am făcut poftă de mișcare, încercați mersul pe jos. Are infinite beneficii, nu le mai înșir aici. Tot ce vă spun, cu mâna pe inimă, e că niciodată nu dorm mai bine decât după o plimbare lungă, de minim trei ore, în care umblu de obicei desculță. Pentru mine e cel mai bun masaj la tălpi și o ocazie de a mă reîmprieteni cu natura și cu starea mea primordială, de om care trăiește cu picioarele pe pământ, la propriu. Și cu capul în nori, dar asta-i altă poveste! 🙂

Semnat de

Tu ce crezi?

Adresa de email nu va fi facută publică.Câmpuri obligatorii *

*

Sigur nu esti Robot, dar trebuie sa ne asiguram :) *

Navighează pana sus