sâmbătă , 31 octombrie 2020

Arhivă etichete: campanie sociala

Abonare RSS

Clipurile din campania Consumix rulează la Festivalul Pelicam

Pelicam – Festivalul Internaţional de Film despre mediu și oameni și-a anunțat a treia ediție în perioada 13-15 iunie la Tulcea. Pentru că sunt filme despre oameni si mediu, Agenția Creionetica va difuza clipurile din campania Consumix, care trezesc interesul publicului pentru un stil de viață sănătos. Pe principiul “We reveal, you act”, Consumix punctează problemele societății de consum și ... Citeşte mai departe »

Expoziţia de fotografie „Frumuseţea este şi în ochii care nu văd” rămâne deschisă încă două săptămâni

Sala de Expoziţii F64 a fost recent gazda vernisajului expoziţiei cu vânzare intitulată  „Frumuseţea este şi în ochii care nu văd”. Fotografiile prezentate, realizate pro bono de către fotograful Daniel Vrăbioiu, portretizează reacţiile a cinci fete nevăzătoare care miros flori şi fac parte din campania „Frumuseţea este şi în ochii care nu văd”. Această campanie pune accent pe importanţa problemelor ... Citeşte mai departe »

Șansă la viață pentru Ioan Bănescu! Ciutacu și Badea licitează două tricouri în scop caritabil

Victor Ciutacu și Mircea Badea își pun din nou la bătaie capitalul de imagine în scop caritabil: după ce au strâns bani pentru fosta campioană olimpică la canotaj Florica Lavric, cei doi realizatori de televiziune licitează acum două tricouri cu semnificație specială, pentru a salva un băiat bolnav de cancer limfatic. „Un elev deosebit de talentat de la liceul Dinu ... Citeşte mai departe »

Crina Cocoș: „Mi-aş dori să pot aprecia cu vederea, prin ochii mei”

Foto: Daniel Vrăbioiu Crina Cocoș are 30 ani şi iubeşte viaţa cum puţini dintre noi ştim să o facem. Plină de optimism şi de energie, e fericită dacă reuşeşte să trăiască fiecare zi ca şi când ar fi ultima, înconjurată de familie şi de prieteni, sfidându-şi condiţia, acea de nevăzătoare. Originară din Constanţa, Crina s-a născut prematur, iar acest lucru ... Citeşte mai departe »

„Frumuseţea este şi în ochii care nu văd”, o campanie dedicată nevăzătorilor

Dacă nu ai fi văzut niciodată un trandafir, ţi-ai fi imaginat cum arată el, de fapt? Sau i-ai fi intuit frumuseţea doar prin mirosul său îmbietor? Sunt oameni printre noi care ştiu că frumuseţea nu stă doar la suprafaţă, în detaliile pe care le putem percepe cu ochiul liber, ci undeva ascunsă şi totuşi uşor accesibilă. Un miros, o atingere ... Citeşte mai departe »

Navighează pana sus