Acum un veac și jumătate, în inima Parisului, prindea contur unul dintre cele mai îndrăgite branduri de make-up ale lumii. Compania franceză de cosmetice Bourjois a împlinit anul acesta 150 de ani, motiv de petrecere și pentru reprezentanții săi din România, care au organizat, joi, o eveniment cu aer vintage.
În atmosfera elegantă a clădirii în care funcționează Galeriile Artmark, reprezentanții Bourjois și-au invitat oaspeții să se bucure alături de ei pentru cei 150 de ani în care brandul a scris istorie în lumea cosmeticelor. Jurnaliști, oameni de afaceri sau, pur și simplu, persoane îndrăgostite de frumos și-au băut cafeaua, joi, în jurul prânzului, în atmosfera romantică a Parisului de altădată, recreată de organizatori. Pe lângă sentimentul de dulce huzur pe care o astfel de evadare din cotidian l-a oferit celor prezenți, câțiva make-up artiști au fost gata să înfrumusețeze, cu iscusință neîntrecută, doamnele și domnișoarele dornice să încerce cele mai proaspete produse Bourjois.
În discursul lor, organizatorii au dezvăluit și faptul că una dintre primele fabrici de parfumuri Bourjois se afla, pe vremuri, chiar în România.
Semnat de C.S.