miercuri , 4 octombrie 2023

Quickmobile – sau cum să iei țeapă, ca la alba-neagra, încercând să cumperi un telefon mobil

A venit momentul să expun mai pe larg situația de care am amintit razant pe pagina mea de Facebook.

Pe data de 4 ianuarie am avut proasta inspirație de a comada la eMAG un telefon mobil marca Huawei Mate 10 Lite ce urma a fi livrat prin intermediul partenerului Quickmobile. Telefonul era la ofertă, la prețul de 1.499 de lei.

Bucurie mare, am extras cu dibăcie cardul de credit din portofel (sunt expertă la manevra asta), am marcat banu’ online și m-am pus pe așteptat relativ cumințică telefonul ce urma, conform comunicării lor, să ajungă la mine în 7 (șapte) zile lucrătoare. Deadline-ul de livrare mi s-a părut exagerat de la început, că doar nu se apucau chiar atunci să meșterească gadgetul pe genunchi, special pentru mine, dar am zis ok, își cunosc ei businessul, stocurile, logistica, Alina, ai în puii mei și tu răbdare o dată în viața ta, că nu totul se rezolvă de pe o zi pe alta. (Ba da, când situația e profi și onestă, se rezolvă.)

Luni, în ultima zi din cele șapte, perioadă în care statusul comenzii pe site-ul lor nu s-a modificat deloc, ci a rămas ca-n prima zi, mort, la faza de „comandă preluată“, am zis hai să-i sun, să le aduc totuși aminte că au de livrat un telefon către o cetățeană nerăbdătoare, căreia i s-a aprins beculețul de alarmă și care presimte că obiectul nu-i va fi livrat la timp.

Țineți minte minte cum era când sunai la butelii pe vremea lu’ Ceașcă? Așa e și la Quickmobile, suni de-ți vine rău și nu răspunde nici naiba, doar te stresează o domnișoară-robot cu voce porno care îți toarnă pe repeat vrăjeală de marketing. Când am văzut că nu am succes cu apelurile telefonice, le-am scris un mesaj în câmpul de mesagerie de pe site, le-am trimis un mail, le-am scris mesaj privat pe Facebook. Abia aici au catadicsit să-mi răspundă, cu indicația absolut inutilă de a mă adresa serviciului clienți, ceea ce făcusem deja, deci nimic concret și la obiect.

Apoi, văzând că insist, mi-au zis că, vezi Doamne, am fost contactată telefonic cu o zi înainte, dar telefonul meu era închis – nici vorbă. Apoi, au adăugat că vor face ei o „notificare“ către serviciul clienți. Notificări către serviciul clienți tocmai făcusem eu, fără număr. Cu spumele de rigoare, le-am răspuns că singurul lucru pe care îl au de făcut este să-mi livreze rapid produsul comandat și plătit. Atât.

Între timp, pentru că eu am comandat produsul prin eMAG și plata s-a făcut prin intermediul lor, am încercat să-i contactez și pe aceștia. La telefon – butelii. Nicio șansă să treci de roboții ăia care îți explică chestii care nu interesează pe nimeni. Un răspuns mi s-a oferit tot pe Facebook, cu emoticoane triste, oftaturi și expresii dulcege prin care mă asigurau că ei își dau tot interesul să remedieze această situație. Nu au făcut-o.

În cele din urmă, pentru că asta e de fapt poanta proastă a bancului, am fost sunată de o angajată Quickmobile care m-a anunțat cu voce deranjant și suspect de mieroasă că îi pare rău, dar PRODUSUL NU MAI ESTE PE STOC ȘI NU POATE FI LIVRAT.

What? WHAT THE ACTUAL FUCK?

Adică, după 14 zile în care nu am primit niciun update la statusul comenzii mele, sunt anunțată că produsul ce face obiectul unei comenzi preluate și plătite nu mai e pe stoc?!! Produs care, logic, era pe stoc în momentul în care am plasat comanda, că altfel nu aș fi putut să o plasez! Dacă ar fi fost o greșeală nevinovată, aș fi fost sunată chiar în ziua respectivă sau cel târziu a doua zi, nu după două săptămâni! Tot de porc ar fi fost și așa, dar să zic că aș fi putut înțelege că asta e, viața e grea și nu toată lumea își face meseria impecabil.

Partea care dă însă extrem de prost și relevă mârșăvia de tip mafiot și reaua intenție este că produsul comandat încă se află, bine-mersi, pe stoc, doar că la un preț mai mare decât cel plătit de mine! Când i-am semnalat acest lucru duduii de la telefon, subliniindu-i faptul că nu m-am născut ieri și pot gândi și eu la fel de pervers, fie doar și pentru a evalua o situație, mi-a servit cu nonșalanță de jucător de alba-neagra că nu, nu am văzut eu bine, produsul comandat de mine nu este chiar similar celui aflat acum pe stoc, că diferă codul de furnizor scris mic, acolo, jos, bla bla bla.

Mai jos o să vă invit, exact ca în joculețele pentru preșcolari, să „găsiți diferențele“, să-mi spuneți cu ce diferă produsul comandat de mine, și care nu mai e pe stoc, de produsul pe care îl acum la vânzare. Succes!

Produs indisponibil

Produs disponibil

SĂ FIE LIMPEDE – pe site-ul Quickmobile, acum, e disponibil la vânzare un telefon mobil cu exact denumirea și specificațiile tehnice ale celui pe care l-am comandat eu! Doar că, s-o spunem pe-aia dreaptă, pe care ei nu o vor recunoaște în veci, nu mai are nimeni niciun interes să-mi livreze produsul cumpărat cu 1499 de lei, când între timp or fi găsit destui fraieri care să-l comande la prețul de aproape 2000 de lei!

Mai mult, în nesimțirea lor sfidătoare, au încercat să mă „îmbuneze“ oferindu-mi un voucher de 50 de lei (!!!!) pentru achiziții viitoare. Cum să vă spun eu, dragilor, ca să fie pe înțelesul vostru evident limitat – nu aș mai comanda de la voi nici dacă ați rămâne ultimul magazin de gadgeturi de pe planetă! Aș cumpăra aceleași chinezării din piața Obor, măcar acolo aș beneficia, sunt absolut convinsă, de un serviciu-clienți ceva mai parolist și mai profesionist.

Și am resurse suficiente de dezamăgire și revoltă și pentru „prietenii“ de la eMAG, pe a căror reputație m-am bazat, ca pe un garant de seriozitate, când am făcut această comandă. Până în momentul de față, nu și-au încordat nici măcar un mușchi ca să rezolve această situație jenantă, în condițiile în care și pe site-ul eMAG e disponibil modelul de telefon comandat de mine, la prețul plătit de mine – vezi imaginea de mai jos.

Aștept de la eMAG să spele ei rușinea și să-mi trimită rapid produsul.

De la Quickmobile nu am așteptări, în afară de returnarea rapidă a banilor în cont. Și sper să nu mai pice nimeni în plasa lor, fiți cu ochii-n patru.

Semnat de

41 comentarii

  1. da, e de rahat ce ti s-a intamplat. eu am comandat in urma cu un an sau doi prin emag de la ihunt si cam aceeasi durere in spate. a facut un telefon 2 saptamani de la ploiesti pana la bacau. dar tot am scris pe facebook la emag, unde vede mai multa vreme si s-au miscat un pic in directia sa ajunga pachetul mai repede. dar tot a facut vreo 10 zile. Si de atunci nu mai comand nimic prin emag, merg la pcgarage, chiar daca e un pic mai scump sau la fel, are macar transport gratuit.

  2. In cat timp ti-au returnat banii?!
    Am aunlat o comanda si astept sa-mi returneze banii….
    Aceeasi greseala , am comandat mai de mult, ii stiam ca fiind ok… dupa vreo sapt jumate de astepta m-am uitat mai bine pe site (grantie oferita de terti, nu de service autorizat, forumu urla cu tzepe si telefoane facute in Asia…). In fine am anulat comanda cand era inca „pe drum” … probabil pe un vapor pe undeva….
    Acum astep banii ca sa-mi iau telefonu de la un magazin serios…
    Asta e… prostia se plateste!

  3. Dacă vreți reducere, cu codul voucher quickmobile „QUICK195” aveți reducere la orice telefon achiziționat, chiar dacă telefonul este deja redus!

  4. Am comadnat un telefon de la quickmobile nou si am primit unul resigilat. Sunt foarte suparat pe QM. Sfatul meu : NU MAI CUMPARATI DE LA QUICKMOBILE PENTRU CA SUNT NESERIOSI.

    • Buna ziua, am comandat de la ei un telefon era sigilat nou nout.Am folosit 12 ore ni functioneaza bina , dupa 2 ore tot se porneste din nou.Am returnat si am cerut banii napoi.Acum imi cere factura ceea ce nu- mi a dat.

  5. Am cumparat o bratara Honor band 4 și a venit cu meniu în limba chineză.Nu inteleg cum pot autoritățile competente sa lase pe piata asa o firma de tepari .Clar trebuie să afle toată lumea pt a nu cumpara de la Quickmobile.

  6. Salutari.
    Ce cred? Va explic situatia mea. Cumparat Note 9 de la Eurogsm, ei de la Quickmobile. A inceput sa pocneasca ecranul dupa 8 zile si l-am trimis la Eurogsm, ei la Service-return, Baia Mare adica Quickmobile. Service vestit pentru anularea garantiilor pe cine stie ce motive aberante. De acolo mi se anuleaza garantia cum ca eu as fi indoit carcasa, nu are rost sa spun ca nu am facut asa ceva. Am ajuns ca Eurogsm sa nu mai raspunda la telefon cand ii sunam (ii sunam sa vad in ce service este telefonul, nu este secret de stat) pentru era clar ca ceva nu e ok. Acest service-return la fel, nu telefon nu mail. Mi-am dat seama ca nu e ok ceva. Sun la Samsung unde mi se spune ca telefonul nu este in reteaua lor, ma intrebam de ce. Pana cand un service autorizat Samsung (TSG CLUJ) imi explica cu multa rabdare si bunavointa ca telefonul eu a fost destinat Malayeziei nu Europei de accea aceste telefoane destinate altor regiuni nu intra in circuitul oficial de service la noi in tara. GRIJA GRIJA MARE CE CUMPARATI SI DE UNDE. Aceste telefoane sunt mai ieftine tocmai din cauza asta, ele fiind destinate altor regiuni. De multe ori diferenta de pret la un produs se reflecta tocmai in acest aspect. Eu cel putin am luat-o rau. Voi fi nevoit sa folosesc un telefon scump la care ii pocneste ecranul. Sa ajung sa ma iau cu totii in gura pe banii mei…de fapt nici macar nu am ajuns sa ma iau in gura ca nu mai raspundeau la mailuri sau telefoane. Adica fraiere, stai linistit. Ti-am taiat garantia, sa fii iubit.
    De la Eurogsm nu voi mai cumpara veci, de la quickmobile la fel si am sa spun povestea asta oriunde prind vre-un forum ca lumea sa inteleaga de ce e cum nu ar trebui. Pretul mic sau mai mic inafara de promotii ar putea ascunde ceva negru rau. Cum este si cazul meu. Sa explic si diferenta de pret: Eurogsm 3649.99, Emag 3899. In diferenta asta s-a aflat capcana mea in care am cazut. Reclamatii la ANPC nu pot pentru terminalul este pe persoana juridica iar unica varianta adica cea a instantei…ma mai gandesc.
    Cumparaturi placute!

    • Salutare. Aceeasi gen de teapa am luat-o si eu. Cazul meu: telefon Sony Xperia z3+. trimis la service return reclamand butonul de pornire care, dupa un an si putin nu mai functioneaza cum trebuie. Dupa cateva zile primesc mail aproape identic: carcasa curbata, se refuza garantia. Faza e urmatoarea: inainte de a expedia telefonul am facut 3 filmari cu starea telefonului: l-am filmat din toate partile pentru a evidentia faptul ca telefonul se afla intr-o stare excelenta in momentul expedierii. Fiind tinut in husa TOT TIMPUL, telefonul arata ca nou. Avand in vedere ca cei de la QuickMobile nu raspund la mailuri si se baga in taina decat cei de la service-return, mai fac o singura incercare de contactare a furnizorului. O sa ii trimit filmarile mele si urmatorul pas este ANPC. Contactez vanzatorul inca odata deoarece asa scrie pe site-u lANPC, sa incerc rezolvare amiabila apoi ANPC si campanie de informare asupra activitatii acestor doua companii. Nu am cum naiba sa rezolv aceasta problema. Voi scrie si la emag deoarece telefonul e achizitionat de pe emag. Teapa mare, nu?

      Ma frapeaza faptul ca si mie si tie ti-au invocat aceeasi scuza de rahat: carcasa indoita… lipsiti de imaginatie oamenii 🙂

      • Am mai citit una alta pe net si cica sunt vestiti pentru asemenea refuzuri, carcasa indoita la kilogram, la toata lumea. Cat tupeu sa ai totusi sa trimiti inapoi telefonul cu garantia anulata si carcasa dreapta? Adica cum poti sustine ceva ce nu este? Al meu l-am luat si in dunga, l-am dus si am masurat liniile cu un laser sa nu zic ca sunt orb sau nu vreau sa vad, carcasa este dreapta si gata. Ma duc la alte magazine prin oras, la toate pocneste ecranul, am testat intr-o sambata 6 Note-uri 9, dar asta este alta problema. Necazul este ca persoanele juridice nu pot descurca o situatie de genul acesta decat in instanta, ca daca era prin ANPC…mama mama ce savuram povestea asta.

        • La fel am patit si eu cu un telefon Blackberry DTEK60 cumparat de la firma de rahat Quickmobile. L-am trimis in service-ul de cacat si l-am primit cu garantia anulata si cu aceeasi poveste cu carcasa indoita. mai au si tupeul jegos de a-mi scrie intr-un mail : „Produsul dumneavoastra BLACKBERRY DTEK60 32GB LTE 4G inregistrat cu fisa service:IIA-175710 nu a putut fi solutionat prin reparatie de catre service-ul partener autorizat deoarece acestia au constatat ca produsul prezinta carcasa deformata (indoit), socuri mecanice (colturi lovite), ca urmare a utilizarii sau pastrarii necorespunzatoare, recomandate de producator. Service-ul partener autorizat ne-a informat ca insumarea acestor factori duce la degradarea si la functionarea defectuoasa a aparatului, asadar, produsul nu se mai afla in garantie. Produsul poate fi remediat de catre service-ul partener autorizat numai în regim postgarantie si implica un cost estimativ al reparatiei de 1200 lei (T.V.A. si transport inclus), care implica inlocuire placa de baza, in limita disponibilitatii componentelor la SAP, pentru aceasta reparatie beneficiind de o garantie de 90 zile.”

          Tin sa precizez ca defectul pentru care l-am trimis in service a fost BATERIA. Deci ce placa de baza schimbata pentru o baterie? Telefonul este impecabil si functioneaza fara probleme. Bineinteles ca l-am dus in alta parte sa-i schimb bateria.

          Asa ca zic si eu acum ca si Laurentiu : NU MAI CUMPARATI DE LA QUICKMOBILE PENTRU CA SUNT NESERIOSI.

          • Acelasi lucru si cu o pereche de casti Airpods. Acestea au ajuns stricate la mine, o casca nu functiona deloc si castile erau noi… nu trebuiau sa fie resigilate, desi probabil asa erau… Le-am trimis inapoi si cer returnarea sumei pentru ca plec din tara si ma gandesc ca le iau de dincolo. Ei bine, evident suma nu a fost returnata pentru ca… castile dumeavoastra au zgarieturi pe carcasa! Imposibil asa ceva…. cum sa aibe zgarieturi cand numai ce le-am deschis si am constatat ca nu functioneaza….

            SOO…Quickbullshit, never again.

    • Bună ziua, acum aproape 2 ani, am cumpărat de la Quiqmobile nu telefon. Acum 6 luni, l-am trimis înapoi la ei… În service.. Mi-au zis ca am nevoie de factura, factura pe care nu mi-au trimis-o, am cerut o la ei, au spus ca ma costa 50 lei. Nu am vrut sa plătesc acești bani, asa ca i am rugat pe cei de la Emag sa îmi dea ei factura, deoarece prin ei am cumpărat. Au zis ca nu o au. Ok, am zis… Asta este frauda fiscala…dar eu vreau factura…. Am scris la protecția consumatorului… Ei mi au dat factura fără sa. Mai plătesc acei 50 lei. Am retrimis telefonul înapoi în service ul Quickmobile.. Însoțit de aceasta data de factura… Mi au răspuns ca are apa în el… Concluziile trageti le voi…

  7. La fel ca tine am patit si cautam pe internet recenzi si ce as mai putea face,as vrea sa le fac rău si nu stiu cum,mi-au intins nervii la maxim!

  8. Salutare, Multumesc pentru aceasta postare… dupa cate tepe am vazut in comentarii am anulat comanda de la acest site minune…

  9. Salutari Celui care tocmai vrei sa-ti cumperi ceva de la QuickMobile si esti pe deasupra inteligent sa verifici ce fel de firma este ASTA!

    Din capul locului iti spun: NU CUMPARA DE LA EI – NU MERITA PENTRU DIFERENTA AIA DE PRET! Te va costa mai tarziu.

    Sa fie clar – sunt tepari! Iti vand un produs pe care scrie Samsung sau Huawei sai orice vrei tu sa-ti iei. Si can iti vine pachetul – vei vedea ca ei asigura garantia prin partenerul lor Service Return. Ce poate fi asa rau la treaba asta?

    Sa-ti explic: esti in Viena si vrei sa-ti repari rapid telefonul la Reprezentanta Samsung Viena (sau Huawei sau ce vrei tu). Si te duci si zici se poate repara – ca e in garantie. Pai da…se poate – dar stai sa vezi…nu pe al tau. Aparatul tau e special – este facut pentru piata Asiei de SUD-Est. Deci daca vrei sa ti-l reparare Huawei oficial (sau Samsung sau Apple sau ce vrei tu) pai vezi – nu se poate. Ca daca tu esti in Eutopa esti in SEE (adica Spatiul Economic European) Si daca telefonul era facut pt. piata SEE si nu pt Asia – totul era GRATIS pt tine! Dar asa…dute inapoi in Baia Mare la SRL-ul de unde l-ai luat si du-l la SRL-ul lor de service si vezi cum iti va fi refuzata reparatia in garantie (reparatie care – VA JUR ERA GRATIS LA REPREZENTATUL OFICIAL SERVICE).

    Daca vrei – dupa toata treaba asta – dute la ANPC – care-ti va prelua reclamatia si dupa aceea iti va da un rapspuns de genul – cam aveti dreptate – dar degeaba. Deci vei ramane GARANTAT cu banii luati si produsul stricat (gandeste in perspective omule – se va strica ceva la el) si sigur nu til repara SRL-ul ala si nici Reprezentanta Oficiala a marcii respective.

    Crede-ma – acum urmeaza sa ma judec cu ei. Astept cateva hartii oficiale de la ANPC Baia MARE! Sa vezi distrctie pe mine! De-abia am inceput! Sa te tii QuickMobile!

  10. Multumesc de info. quickmobile seamana un pic cu cei de la evomag.

  11. Nu am fost destul de inteligent să verific firma înainte. Am plătit online, cu cardul. Sper că o să mai văd banii. Oricum din 27 decembrie o să încep demersurile pe toate planurile. Minusuri: tot ce tine de quickmobile. Plusuri: nu o să mai comand niciodată on-line. Telefonul era un amărât de cadou. Nu a fost să fie. Crăciun fericit la toată lumea.

  12. Aveti grija cu garantia la Service Return si quickmobile.ro, puteti primii un telefon Blacklisted si declarat furat daca nu sunteti atenti, in cazul meu am verificat singur iPhone-ul ce urma sa il primsesc. Mi-au trimis dupa o luna un model clean (dupa multe mailuri inainte si inapoi)….dar cu alte specificatii (Model de Japonia).
    Mentionez ca telefonul a fost cumparat de pe quickmobile.ro dupa cateva luni a fost blacklisted de primul cumparator in Canada si normal ca nu a mai mers in afara tarii. 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

  13. Cumparat telepon IphoneX de la quickmobile.ro ca nou.

    sigiliu cutie neoriginal , ecran zgariat sub folia de protectie , trimit inapoi , fac plangere la ei , service-return imi spune ca produsul nu poate fi vandut in starea aceasta si ca va trebui sa suport costurile de reparatii 1750 (pret de dimnuare din factura pentru a-mi primi banii inapoi ) – din pretul total al telefonului 3499 .

    RASPUNS QUICKMOBILE
    ” Produsele pe care noi le comercializam provin de la furnizori autorizati si sunt noi si sigilate, iar noi nu intervenim asupra lor.

    Va recomandam sa urmati procedura de retur. ”

    RASPUNS SERVICE- RETURN (cei cu care quickmobile colaboreaza )
    „Va multumim ca ati apelat la Service-Return, cel mai mare Centru de Receptii Service si Retur din Europa!

    Produsul dumneavoastra IPhone X 64GB LTE 4G Argintiu 3GB inregistrat cu fisa JVK-16557 a fost verificat de catre personalul nostru specializat de la departamentul retur, iar acesta nu se afla in starea de la vanzare, prezinta zgarieturi pe ecran si rama.

    In atasament gasiti pozele care atesta starea produsului dumneavoastra.
    Costul de diminuare in vederea aprobarii cererii dumneavoastra de retur este de: 1750 RON.

    Asteptam raspunsul dumneavoastra cu privire la acceptul costului de diminuare, in caz contrar produsul urmeaza sa fie returnat catre expeditor.”

    Trageti voi concluzia.

    • La fel am patit si eu: Comanda nr. QM_437695

      „Buna ziua,

      Va multumim ca ati apelat la Service-Return, cel mai mare Centru de Receptii Service si Retur din Europa!

      Produsul dumneavoastra Galaxy S10 128GB LTE 4G Alb Snapdragon 8GB RAM Reconditionat A+ inregistrat cu fisa FPB-17918 a fost verificat de catre personalul nostru specializat de la departamentul retur, iar acesta nu se afla in starea de la vanzare, prezinta carcasa deformata”
      Este strategia magazinului QM si service-return de a castiga, oricum. NU AM AUZIT PE NIMENI SPUNAND CA RETURUL A FUNCTIONAT CA LA ORICE ALT MAGAZIN RESPECTABIL. cautati si veti constata lucrul acesta.

      ne-am strins mai multi in aceasi situatie. daca vreti lasati mi un mesaj pe popasimona77@yahoo.es

    • Acelasi lucru mi s-a intamplat si mie cu un telefon samsung s10, prefer sa pierd 1200 lei decat sa ma aleg cu un aparat vizibil inferior . Am sa fac cerere de retur cu produsul nedesfacut pe care mi l-au retrimis cei de la service-return si clar ma voi reorienta catre alt magazin.
      M-am numarat printre persoanele care au recomandat magazinul si prietenilor, datorita preturilor, dar ultima experienta, s-a dovedit a fi un mare abuz asupra clientilor.
      pentru clientii care au apreciat magazinul: probabil nu a fost nevoie sa returnati un produs….daca nu credeti si aveti curiozitatea, incercati…garantat veti pati acelasi lucru.

      RETURNAREA = FURT

  14. Buna ziua,
    Am comandat un telefon Samsung A70 de la Quick Mobile,telefon care a ajuns nefunctional,si anume nu se initializa, ramanea blocat. L-am returnat la cei de la Service Return, nu puteam decat catre ei, Quick Mobile nu accepta returnari. Timp de 10 zile nu am primit nici un raspuns, apoi am primit un mail de la Service Return cu niste.poze in care carcasa telefonului era sparta, deformata spun ei, dar in poze se vedea ca e sparta. Nu am avut cu cine sa ma lupt, le-am trimis n mail-uri, dar ei imi raspundeau simplu ca telefonul a ajuns deteriorat la ei dar ca ambalajele in care a fost trimis sunt absolut intacte. Foarte ciudat, nu, ambalaje si cutia intacte, iar in interior telefon cu carcasa sparta. Nu am avut ce face, imi retin 800 lei din despagubire. Niste tepari si nu ai ce face. Nici o clipa nu m-am gandit sa fac poze telefonului inainte de a-l trimite si de a-l ambala in fata curierului si sa il pun sa imi scrie pe nota de transport ca produsul si cutia sunt intacte in momentul trimiterii. Atentie celor care mai comanda la Quick mobile si returneaza la partenerii lor Service Return. Sunt niste tepari, mare atentie !!!

  15. Teapa de genul acesta, se pare ca voi lua si eu. Am comndat un S20 ultra cu 13GB RAM, memorie 256 GB pe 12 aoriie di pe 25 aprilie a ajuns acasa. Dar cu o zi inainte ma suna un individ sa ma anunte ca a sosit telefonul in tara dar fara husa, care si ea a fost comandata si platita. Spune omul ce de fapt a venit si husa dar edte rupta si nu poate trimite
    Pardon? Cum rupta ? Nu mai conteaza, omul a reusit sa ma abureasca si ss pun botul la o extensie de garantie de 1 an la 134 lei si ca diferenta de bani platita pt husa, va fi returnata in cont. Bine zic. Primesc telefonul, bomba secolului – platesc peste 6300 lei si primesc pachetelul de adaptor, acela de hartie gol, deci fara adaptor. Zic da-l in colo o sa cumpar unul desi nu-i normal, incetc sa pun sim-ul, in timp ce incerc asta di il iau in mana il rotesc, alta bomba telefonul flencane, zici ca are ceva desfacut in el. Sigur scot simul, il rotesc si se aude ceva in el. Sun pe nr telefon de la care am fost anuntat de la Baia Mate, firma SC EURO RETAIL TECH SRL, ca a sosit telwfonul si faza cu extensia de garantie. Nu raspunde nimeni si nici la mesaj. Plec la OPC Vrancea, vorbesc cu un comisar si spune ca nu are rosy sa depun sesizare ca pot sa-l returnez chiar si fara motiv, dar la la ce au constatat di dansii in mod normal nu trebuie sa am probleme. Daca vor fi atunci cu copie dupa factura depun sedizare la OPC Vrancea. Nici mie nu mi-au trimis factura dar am descarcat-o imediat dupa ce am fost sunat. Am descarcat-o de la ei. Ieri am facut sesizare de returnarea banilor. Astept curierul sa ridice pachetul, vteau sa gac goto cu telefonul pt fiecare accesoriu in parte si cu telefonul ca sunt intacte ca sa n7-mi bage motive. Desi la ce am citit se poate intampla si asa ceva. Inca nu ma pronunt. O sa revin cu un review si o sa va spun daca este verde sau rosu. O sa-l impachetes si anti soc ca sa nu existe dubii. Am rams ca prostul cand l-am desfacut, fara adaptor inauntru si cu zgomote ciudate in telefon din primul minut. Le-am scris si celor de la Quiqmobile, deocamdata nu au raspuns. O sa vedem daca aj7ng in instanta sau nu. Oricum domnul comisar de la OPC Vrancea este dispus sa declare cele constatate de mine

  16. Scz am gresit la nr de GB, am butonat 13 in loc de 12 GB, probabil am mai facut greseli de scris fiind sub imperiul supararii

  17. Comandat produs și achitat online, livrare in 7 zile sau mai rapid daca achiți online (cel puțin așa zic pe site). După o săptămână jumătate mă anunță că încă nu pot livra, mă atunță pt că am întrebat eu, că după ei mai mult că sigur stăteam și o lună și ei n-ar fi zis nimic. Deci bănuiesc că o să primesc abia în a treia săptămână de la livrare. Își cer scuze cu un voucher cadou de 50 de lei pe care îl poti folosi daca mai cumperi ceva de 250 de lei:))), asta da cadou! :)) O rușine!

  18. Mi-am luat si eu teapa de la QuickMobile.ro si le-am facut un site dedicat. http://www.quickmobile-teapa.ro

    • imi pare rau sa ma alatur si eu grupului de nemultumiti. comanda nr QM_437695
      Teapa mare. In cazul in care vrei sa returnezi, ti se ofera doua variante: ori ramai cu chinezaria, ori primesti jumatate din contravaloarea produsului. „parteneriatul” cu service – return are ca scop asigurarea castigului in favoarea QM. orice ai face, produsul tau returnat are „buba”
      las adresa de mail, pt cine are o situatie asemanatoare si doreste sa ma contacteze, suntem cativa care am facut un grup, poate daca ne unim …

      popasimona77@yahoo.es

  19. si dupa ce ai anulat comanda in cate zile ti-au intrat bani pe cardul de credit? ca si eu sunt in aceeasi situatie ca tine?

  20. Din cei care au anulat comenzile mai recent, exista cineva care a primit banii inapoi? In cat timp s-au restituit? Multumesc! iustin_sv@yahoo.com

  21. Ce rău îmi pare că nu am citit acest forum înainte să dau comanda. Am platit online…niște căști (nu foarte scumpe, dar sunt banii mei). Sper sa îmi vină produsele sau dc nu sa îmi recuperez banii.

  22. Are cineva un nr de telefon!

  23. N-am fost inspirat sa citesc de pe aceste site-uri înainte sa cumpăr de la quickmobile. Așa ca ma alătur și eu celor care au luat teapa.
    Am cumparat un Apple magsafe, după ce in prealabil am întrebat și mi-au confirmat ca produsul este original.
    După recepția produsului, am constatat ca este o chinezărie ieftină, ce se găsește pe la noi cu jumătate de preț, iar pe AliExpress cu un sfert din banii dați.
    Bineînțeles ca am corespondat cu ei și ca sa returnez produsul trebuie sa plătesc taxa de transport și probabil și ceva bani ca l-am folosit 2 zile.
    Cei care mai cumpărați de la ei: vedeți pe factura sa aveți scrisă seria produsului (in cazul meu nu era) și in caz negativ sa refuzați produsul. Eu am plătit cu cardul și oricum era tardiv, chiar dacă vedeam ca nu exista seria înainte de a primi produsul.
    Dacă va adresați autorităților aveți in vedere și niște infracțiuni: înșelăciune, legea 84/1998, legea 11/1991.
    Am citit mai sus ca s-a făcut un grup. Poate reușim sa ii determinam sa nu mai păcălească oamenii: cezar_c2004@yahoo.com

Tu ce crezi?

Adresa de email nu va fi facută publică.Câmpuri obligatorii *

*

Sigur nu esti Robot, dar trebuie sa ne asiguram :) *