joi , 18 iulie 2019

Quickmobile – sau cum să iei țeapă, ca la alba-neagra, încercând să cumperi un telefon mobil

A venit momentul să expun mai pe larg situația de care am amintit razant pe pagina mea de Facebook.

Pe data de 4 ianuarie am avut proasta inspirație de a comada la eMAG un telefon mobil marca Huawei Mate 10 Lite ce urma a fi livrat prin intermediul partenerului Quickmobile. Telefonul era la ofertă, la prețul de 1.499 de lei.

Bucurie mare, am extras cu dibăcie cardul de credit din portofel (sunt expertă la manevra asta), am marcat banu’ online și m-am pus pe așteptat relativ cumințică telefonul ce urma, conform comunicării lor, să ajungă la mine în 7 (șapte) zile lucrătoare. Deadline-ul de livrare mi s-a părut exagerat de la început, că doar nu se apucau chiar atunci să meșterească gadgetul pe genunchi, special pentru mine, dar am zis ok, își cunosc ei businessul, stocurile, logistica, Alina, ai în puii mei și tu răbdare o dată în viața ta, că nu totul se rezolvă de pe o zi pe alta. (Ba da, când situația e profi și onestă, se rezolvă.)

Luni, în ultima zi din cele șapte, perioadă în care statusul comenzii pe site-ul lor nu s-a modificat deloc, ci a rămas ca-n prima zi, mort, la faza de „comandă preluată“, am zis hai să-i sun, să le aduc totuși aminte că au de livrat un telefon către o cetățeană nerăbdătoare, căreia i s-a aprins beculețul de alarmă și care presimte că obiectul nu-i va fi livrat la timp.

Țineți minte minte cum era când sunai la butelii pe vremea lu’ Ceașcă? Așa e și la Quickmobile, suni de-ți vine rău și nu răspunde nici naiba, doar te stresează o domnișoară-robot cu voce porno care îți toarnă pe repeat vrăjeală de marketing. Când am văzut că nu am succes cu apelurile telefonice, le-am scris un mesaj în câmpul de mesagerie de pe site, le-am trimis un mail, le-am scris mesaj privat pe Facebook. Abia aici au catadicsit să-mi răspundă, cu indicația absolut inutilă de a mă adresa serviciului clienți, ceea ce făcusem deja, deci nimic concret și la obiect.

Apoi, văzând că insist, mi-au zis că, vezi Doamne, am fost contactată telefonic cu o zi înainte, dar telefonul meu era închis – nici vorbă. Apoi, au adăugat că vor face ei o „notificare“ către serviciul clienți. Notificări către serviciul clienți tocmai făcusem eu, fără număr. Cu spumele de rigoare, le-am răspuns că singurul lucru pe care îl au de făcut este să-mi livreze rapid produsul comandat și plătit. Atât.

Între timp, pentru că eu am comandat produsul prin eMAG și plata s-a făcut prin intermediul lor, am încercat să-i contactez și pe aceștia. La telefon – butelii. Nicio șansă să treci de roboții ăia care îți explică chestii care nu interesează pe nimeni. Un răspuns mi s-a oferit tot pe Facebook, cu emoticoane triste, oftaturi și expresii dulcege prin care mă asigurau că ei își dau tot interesul să remedieze această situație. Nu au făcut-o.

În cele din urmă, pentru că asta e de fapt poanta proastă a bancului, am fost sunată de o angajată Quickmobile care m-a anunțat cu voce deranjant și suspect de mieroasă că îi pare rău, dar PRODUSUL NU MAI ESTE PE STOC ȘI NU POATE FI LIVRAT.

What? WHAT THE ACTUAL FUCK?

Adică, după 14 zile în care nu am primit niciun update la statusul comenzii mele, sunt anunțată că produsul ce face obiectul unei comenzi preluate și plătite nu mai e pe stoc?!! Produs care, logic, era pe stoc în momentul în care am plasat comanda, că altfel nu aș fi putut să o plasez! Dacă ar fi fost o greșeală nevinovată, aș fi fost sunată chiar în ziua respectivă sau cel târziu a doua zi, nu după două săptămâni! Tot de porc ar fi fost și așa, dar să zic că aș fi putut înțelege că asta e, viața e grea și nu toată lumea își face meseria impecabil.

Partea care dă însă extrem de prost și relevă mârșăvia de tip mafiot și reaua intenție este că produsul comandat încă se află, bine-mersi, pe stoc, doar că la un preț mai mare decât cel plătit de mine! Când i-am semnalat acest lucru duduii de la telefon, subliniindu-i faptul că nu m-am născut ieri și pot gândi și eu la fel de pervers, fie doar și pentru a evalua o situație, mi-a servit cu nonșalanță de jucător de alba-neagra că nu, nu am văzut eu bine, produsul comandat de mine nu este chiar similar celui aflat acum pe stoc, că diferă codul de furnizor scris mic, acolo, jos, bla bla bla.

Mai jos o să vă invit, exact ca în joculețele pentru preșcolari, să „găsiți diferențele“, să-mi spuneți cu ce diferă produsul comandat de mine, și care nu mai e pe stoc, de produsul pe care îl acum la vânzare. Succes!

Produs indisponibil

Produs disponibil

SĂ FIE LIMPEDE – pe site-ul Quickmobile, acum, e disponibil la vânzare un telefon mobil cu exact denumirea și specificațiile tehnice ale celui pe care l-am comandat eu! Doar că, s-o spunem pe-aia dreaptă, pe care ei nu o vor recunoaște în veci, nu mai are nimeni niciun interes să-mi livreze produsul cumpărat cu 1499 de lei, când între timp or fi găsit destui fraieri care să-l comande la prețul de aproape 2000 de lei!

Mai mult, în nesimțirea lor sfidătoare, au încercat să mă „îmbuneze“ oferindu-mi un voucher de 50 de lei (!!!!) pentru achiziții viitoare. Cum să vă spun eu, dragilor, ca să fie pe înțelesul vostru evident limitat – nu aș mai comanda de la voi nici dacă ați rămâne ultimul magazin de gadgeturi de pe planetă! Aș cumpăra aceleași chinezării din piața Obor, măcar acolo aș beneficia, sunt absolut convinsă, de un serviciu-clienți ceva mai parolist și mai profesionist.

Și am resurse suficiente de dezamăgire și revoltă și pentru „prietenii“ de la eMAG, pe a căror reputație m-am bazat, ca pe un garant de seriozitate, când am făcut această comandă. Până în momentul de față, nu și-au încordat nici măcar un mușchi ca să rezolve această situație jenantă, în condițiile în care și pe site-ul eMAG e disponibil modelul de telefon comandat de mine, la prețul plătit de mine – vezi imaginea de mai jos.

Aștept de la eMAG să spele ei rușinea și să-mi trimită rapid produsul.

De la Quickmobile nu am așteptări, în afară de returnarea rapidă a banilor în cont. Și sper să nu mai pice nimeni în plasa lor, fiți cu ochii-n patru.

Semnat de

10 comentarii

  1. da, e de rahat ce ti s-a intamplat. eu am comandat in urma cu un an sau doi prin emag de la ihunt si cam aceeasi durere in spate. a facut un telefon 2 saptamani de la ploiesti pana la bacau. dar tot am scris pe facebook la emag, unde vede mai multa vreme si s-au miscat un pic in directia sa ajunga pachetul mai repede. dar tot a facut vreo 10 zile. Si de atunci nu mai comand nimic prin emag, merg la pcgarage, chiar daca e un pic mai scump sau la fel, are macar transport gratuit.

  2. In cat timp ti-au returnat banii?!
    Am aunlat o comanda si astept sa-mi returneze banii….
    Aceeasi greseala , am comandat mai de mult, ii stiam ca fiind ok… dupa vreo sapt jumate de astepta m-am uitat mai bine pe site (grantie oferita de terti, nu de service autorizat, forumu urla cu tzepe si telefoane facute in Asia…). In fine am anulat comanda cand era inca „pe drum” … probabil pe un vapor pe undeva….
    Acum astep banii ca sa-mi iau telefonu de la un magazin serios…
    Asta e… prostia se plateste!

  3. Dacă vreți reducere, cu codul voucher quickmobile „QUICK195” aveți reducere la orice telefon achiziționat, chiar dacă telefonul este deja redus!

  4. Am comadnat un telefon de la quickmobile nou si am primit unul resigilat. Sunt foarte suparat pe QM. Sfatul meu : NU MAI CUMPARATI DE LA QUICKMOBILE PENTRU CA SUNT NESERIOSI.

    • Buna ziua, am comandat de la ei un telefon era sigilat nou nout.Am folosit 12 ore ni functioneaza bina , dupa 2 ore tot se porneste din nou.Am returnat si am cerut banii napoi.Acum imi cere factura ceea ce nu- mi a dat.

  5. Am cumparat o bratara Honor band 4 și a venit cu meniu în limba chineză.Nu inteleg cum pot autoritățile competente sa lase pe piata asa o firma de tepari .Clar trebuie să afle toată lumea pt a nu cumpara de la Quickmobile.

  6. Salutari.
    Ce cred? Va explic situatia mea. Cumparat Note 9 de la Eurogsm, ei de la Quickmobile. A inceput sa pocneasca ecranul dupa 8 zile si l-am trimis la Eurogsm, ei la Service-return, Baia Mare adica Quickmobile. Service vestit pentru anularea garantiilor pe cine stie ce motive aberante. De acolo mi se anuleaza garantia cum ca eu as fi indoit carcasa, nu are rost sa spun ca nu am facut asa ceva. Am ajuns ca Eurogsm sa nu mai raspunda la telefon cand ii sunam (ii sunam sa vad in ce service este telefonul, nu este secret de stat) pentru era clar ca ceva nu e ok. Acest service-return la fel, nu telefon nu mail. Mi-am dat seama ca nu e ok ceva. Sun la Samsung unde mi se spune ca telefonul nu este in reteaua lor, ma intrebam de ce. Pana cand un service autorizat Samsung (TSG CLUJ) imi explica cu multa rabdare si bunavointa ca telefonul eu a fost destinat Malayeziei nu Europei de accea aceste telefoane destinate altor regiuni nu intra in circuitul oficial de service la noi in tara. GRIJA GRIJA MARE CE CUMPARATI SI DE UNDE. Aceste telefoane sunt mai ieftine tocmai din cauza asta, ele fiind destinate altor regiuni. De multe ori diferenta de pret la un produs se reflecta tocmai in acest aspect. Eu cel putin am luat-o rau. Voi fi nevoit sa folosesc un telefon scump la care ii pocneste ecranul. Sa ajung sa ma iau cu totii in gura pe banii mei…de fapt nici macar nu am ajuns sa ma iau in gura ca nu mai raspundeau la mailuri sau telefoane. Adica fraiere, stai linistit. Ti-am taiat garantia, sa fii iubit.
    De la Eurogsm nu voi mai cumpara veci, de la quickmobile la fel si am sa spun povestea asta oriunde prind vre-un forum ca lumea sa inteleaga de ce e cum nu ar trebui. Pretul mic sau mai mic inafara de promotii ar putea ascunde ceva negru rau. Cum este si cazul meu. Sa explic si diferenta de pret: Eurogsm 3649.99, Emag 3899. In diferenta asta s-a aflat capcana mea in care am cazut. Reclamatii la ANPC nu pot pentru terminalul este pe persoana juridica iar unica varianta adica cea a instantei…ma mai gandesc.
    Cumparaturi placute!

    • Salutare. Aceeasi gen de teapa am luat-o si eu. Cazul meu: telefon Sony Xperia z3+. trimis la service return reclamand butonul de pornire care, dupa un an si putin nu mai functioneaza cum trebuie. Dupa cateva zile primesc mail aproape identic: carcasa curbata, se refuza garantia. Faza e urmatoarea: inainte de a expedia telefonul am facut 3 filmari cu starea telefonului: l-am filmat din toate partile pentru a evidentia faptul ca telefonul se afla intr-o stare excelenta in momentul expedierii. Fiind tinut in husa TOT TIMPUL, telefonul arata ca nou. Avand in vedere ca cei de la QuickMobile nu raspund la mailuri si se baga in taina decat cei de la service-return, mai fac o singura incercare de contactare a furnizorului. O sa ii trimit filmarile mele si urmatorul pas este ANPC. Contactez vanzatorul inca odata deoarece asa scrie pe site-u lANPC, sa incerc rezolvare amiabila apoi ANPC si campanie de informare asupra activitatii acestor doua companii. Nu am cum naiba sa rezolv aceasta problema. Voi scrie si la emag deoarece telefonul e achizitionat de pe emag. Teapa mare, nu?

      Ma frapeaza faptul ca si mie si tie ti-au invocat aceeasi scuza de rahat: carcasa indoita… lipsiti de imaginatie oamenii 🙂

      • Am mai citit una alta pe net si cica sunt vestiti pentru asemenea refuzuri, carcasa indoita la kilogram, la toata lumea. Cat tupeu sa ai totusi sa trimiti inapoi telefonul cu garantia anulata si carcasa dreapta? Adica cum poti sustine ceva ce nu este? Al meu l-am luat si in dunga, l-am dus si am masurat liniile cu un laser sa nu zic ca sunt orb sau nu vreau sa vad, carcasa este dreapta si gata. Ma duc la alte magazine prin oras, la toate pocneste ecranul, am testat intr-o sambata 6 Note-uri 9, dar asta este alta problema. Necazul este ca persoanele juridice nu pot descurca o situatie de genul acesta decat in instanta, ca daca era prin ANPC…mama mama ce savuram povestea asta.

  7. La fel ca tine am patit si cautam pe internet recenzi si ce as mai putea face,as vrea sa le fac rău si nu stiu cum,mi-au intins nervii la maxim!

Tu ce crezi despre Andrei Anulează răspuns

Adresa de email nu va fi facută publică.Câmpuri obligatorii *

*

Sigur nu esti Robot, dar trebuie sa ne asiguram :) *

Navighează pana sus